Κεφάλαιο 17.

171 26 17
                                    


Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα διάλειμμα. 

Από τις υποχρεώσεις. Το άγχος. Την πίεση. Τον εαυτό σου. Τον κόσμο. 

Ένα διάλειμμα από την πραγματικότητα. 

Μην το σκέφτεσαι. Βρες το καταφύγιο σου και κάν'το. 

_____________________________

Το υπόλοιπο βράδυ κύλησε δίχως δράματα. Ο Blake με πείραζε διαρκώς για αυτό που συνέβη πριν, αλλά δεν παραπονιόμουν, καθώς όλη η προσοχή του ήταν στραμμένη πάνω μου.

Γύρω στις 12 έφυγα από το Butterflies ώστε να βρω ένα φαρμακείο. Πέρασα περίπου δέκα λεπτά περπατώντας, έως ότου να εντοπίσω ανοιχτό φαρμακείο και αποφάσισα να πάρω τρία τεστ για να είμαστε σίγουρες. Τα έκρυψα στην τσάντα μου και πήρα τον δρόμο πίσω για το μαγαζί.

Στον Blake δεν είπα τον λόγο που έφυγα, αλλά του ψιθύρισα στο αυτί ότι θα του εξηγήσω μόλις επιστρέψουμε σπίτι. Μόλις ανακοίνωσα ότι η Emma θα μείνει σπίτι μας το βράδυ, ο Blake και ο Alex προσκάλεσαν επίσης τους εαυτούς τους. Η ιδέα να κοιμηθεί ο Blake στο ίδιο κρεβάτι μαζί μου με συνάρπαζε, αν και δεν ήμουν σίγουρη κατά πόσο θα γινόταν κάτι τέτοιο. Όπως έχει πει, θέλει να το πάμε αργά.

«Όλα εντάξει με τον Andrew;» Ρωτά ανυπόμονα η Emma.

«Ναι, μια χαρά. Έπρεπε να φύγει, αλλά έχετε χαιρετίσματα» Απαντάω γρήγορα και κατεβάζω μονορούφι το σφηνάκι μπροστά μου.

«Καλύτερα να μην πιείς άλλο» Μου κάνει νόημα και αφήνω κάτω το ποτήρι.

«Είναι γερό ποτήρι η Val, μωρό μου, μην ανησυχείς.» Προσπαθεί να την καθησυχάσει ο ξάδερφος μου, αλλά η Emma δεν ανησυχεί μήπως μεθύσω. Ανησυχεί μην μου φέρει το ποτό υπνηλία∙ επίσης, πρέπει να της κάνω συμπαράσταση, αφού αυτή δεν πίνει.

«Δεν σε έχω δει ποτέ μεθυσμένη.» Πετάει σκεπτικά ο Blake και πίνει μια γουλιά από το ποτό του. Στο μυαλό μου έρχεται εκείνη η φορά που είχε μεθύσει αυτός και θέλω να γελάσω. Ήταν πραγματικά αστείο να βλέπεις τον Blake να μην μπορεί να σταθεί και να παραμιλά.

«Ω, καλύτερα.» Η Emma τον διαβεβαιώνει και παρατηρώ πως η έκφραση του αλλάζει σε λυπημένη. Ίσως να κατάλαβε...

Νιώθω πως το κλίμα έχει βαρύνει μεταξύ μας, και σε μια προσπάθεια να ξανά φτιάξω την διάθεση του, προτείνω,

The American boy.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ