Κεφάλαιο 8.

225 28 44
                                    


«Αυτό το χαζό χαμόγελο θα έχεις όλη την ώρα;» Με κοροϊδεύει ο Andrew και εγώ χαμογελάω περισσότερο, ακουμπώντας το σώμα μου στον καθρέφτη του ασανσέρ.

«Ναι» Λέω υπνωτισμένη, φέρνοντας στο μυαλό μου τα λόγια του Blake.

«Με αποκάλεσε μικρή.» Ξεφυσώ αφηρημένα και ο Andrew μου τραβά το χέρι.

«Πριν τέσσερις μέρες, Val. Είσαι όλη την βδομάδα έτσι, τι θα κάνεις δηλαδή αν σε φιλήσει;»

Η σκέψη με κάνει να λιώνω και η επιθυμία μου μεγαλώνει.

«Θα λιποθυμήσω.» Το χαμόγελο μου επιστρέφει και ο φίλος μου στριφογυρίζει τα μάτια του.

«Ο Alex με ρώτησε πριν αν παίζει κάτι μεταξύ μας. Ενδιαφέρεται για κάποιον από τους δυο;» Τα μάτια του ανοίγουν διάπλατα και κουνώ το κεφάλι μου.

«Πιστεύεις ότι υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να του αρέσει η Val; Και ο Blake δεν θα τον είχε σπάσει στο ξύλο;» Του απαντά η Emma και στο μυαλό μου έρχεται η φορά εκείνη που πλακώθηκε με τον Theo για χάρη μου. Η καρδιά μου φτερουγίζει, αγαπώ το πόσο προστατευτικός είναι, αν και μερικές φορές το παρακάνει.

«Λοιπόν, για να δούμε.» Δηλώνει αινιγματικά ο Andrew και τρίβει τα χέρια του.

«Τι σκέφτεσαι;»

«Ζηλεύει ακόμα ο κύριος Hoffman; Πρέπει να το διασταυρώσουμε.» Αναρωτιέται και εγώ βγαίνω από την φούσκα μου.

«Ξεχάστε το. Αρχίσαμε να είμαστε φιλικοί μεταξύ μας και τα πηγαίνουμε καλά, δεν θέλω να μαλώσουμε.» Τους κόβω την φόρα, αλλά μένουν ακάθεκτοι.

«Αυτός είναι ο στόχος μας, Val. Να δούμε αν θα θέλει να μαλώσει μαζί σου.» Μου εξηγεί όταν βγαίνουμε από το ασανσέρ.

«Επίσης, μόλις χθες του είπες ''η παρουσία σου χαλάει την μέρα μου''. Αυτό θεωρείται φιλικό;» Συνεχίζει η Emma και γελάω, επαναλαμβάνοντας την συζήτηση μας.

«Και μου είπε ότι θα την κάνει αισθητή κάθε μέρα. Χαμογελώντας.» Οι μύες του προσώπου μου έχουν πονέσει από το χαμόγελο που είναι ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου, αλλά δεν παραπονιέμαι∙ ο πόνος της καρδιάς ήταν χειρότερος.

«Ήταν έτσι και πριν τα φτιάξουν;» Απευθύνεται στην Emma.

«Τώρα είναι πιο ερωτευμένη από ποτέ.» Τον διαβεβαιώνει μόλις μπαίνουμε μέσα.

«Ποιος είναι ερωτευμένος;» Ρωτά ο David και γυρίζω προς το μέρος από όπου προέρχεται η φωνή. Είναι μαζί με τον Alex και τον Blake και κοιτάζουν αφηρημένα την οθόνη.

The American boy.Where stories live. Discover now