Bölüm 4

383 38 9
                                    


Sabah uyanır uyanmaz hemen kahvaltı yaptım. Üstümü giyinip yanıma bir çanta aldım. Ayrıca yanıma bir sepet alıp içine biraz yiyecek koydum.

Hemen evden çıktım. Ormana doğru hızla koşmaya başladım. Acaba yine orda mıydı? Onu düşündükçe kalbim çok hızlı atıyordu. Nefes nefese kalmıştım. Çantamdan bir şişe çıkarıp bir kenera oturup içtim. Tekrar yola çıkarken omzumda bir sıcaklık hissettim kötü biri olmalı diye düşündüm ve çantayla kafasına vuracakken elimi tuttu ve o gözlerine bakmamı sağladı.

-Shadow!?

+ Üzgünüm seni korkutmak istememiştim.

-Şey sorun değil...

+Sen niye gelmiştin?

-Ihhh... Şey... *Sepeti gösterir* Senle piknik yaparız diye düşünmüştüm.

+...... Peki tamam ama şu çiçeklerin orda yapalım orası daha güzel.

-Gerçekten mi!?

+Evet neden ki?

-Şey boşver öylesine sordum.

+Peki

Shadow ile birlikteyken kendimi çok mutlu hissediyordum. Önceki yıllara göre daha iyidim.

Shadow ile biraz yemek yedikten sonra çiçeklerin yanına gittim. Ona nasıl çiçekten taç yapıldığını öğrettim.

Birbirimize bolca taç yaptık.

Herşey çok güzeldi.

Piknik bittikten sonra eşyaları toplamama yardım etti. Ve beni ışınlanarak evime bırakıp gitti.

Tam eve girecekken gözüm ağacın arkasında birinin bana baktığını fark ettim. Pek umursamadım ve eve girdim. Kapıyı kapatırken son kez oraya baktım ama kimse yoktu. Sanırım yanlış görmüştüm...

Son düzenlenme tarihi: 26.04.2019

197 kelime

TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin