"Rose ne zaman gelmeyi düşünüyorsun?"
Camdan kafamı çıkarıp kapının önümde dikilen Shadow'a baktım. "Sakın Shadow. Arkandaki o kar topunu atarsan seni kardan adam yaparım."
"Öyle mi?" diyerek sırıttı. "O zaman aşağı terfi etmeni daha ne kadar bekleyeceğim?"
"Eldivenlerimi alıp geliyorum. 2-3 dakika sonra hazır ol seni kar ile kaplayacağım!" diyerek eldivenlerimi aramaya geri koyuldum. Sonbahar ne kadar hızlı geçmişti. Belkide bunu hızlandıran Shadow'du...
Eldivenlerimi giyip hızlıca aşağı indim. "Geldim!" diyerek Shadow'un yanına gittim. Shadow'un elini tuttup ona yürüken eşlik ettim. "Aslında evin orda da savaşabilirdik." diyerek Shadow'a döndüm."Sonra sende eve kaçacaksın." diyerek sırıntı.
"Kim kaçacak ben mi? Kaçacak olan sen olurdun Kirpi Shadow. Ayağını denk al.""Bir tehditdi sanırım. Pekala bunu dikkate alacağım."
Gülümsedim. "Tabiki almalısın!"
-----------------------------
"Rose mola vermeye ne dersin?"
Ona baktım üstü başı tamamen kar olmuştu. "Yenildiğini kabul edersen neden olmasın?"
"Pekala pekala kabul ediyorum. Kar mücadelesinde sana karşı yenildim."
Yanına gidip kafasındaki karları silkeledim. "Bence kesinlikle sıcak çikolatayı hak ettik." diyerek son kalan karları temizledim. Ardından Shadow elini uzattı. "Gidelim mi?" Gülümseyip elini tuttum "Tabiki"------------
"Bu son kararın mı?"Shadow'a döndüm. "Hangi konuda?"
"Yani düğünü ilkbaharda da yapabilirdik. Ocakta hemde dışarıda yapmak hastalanmana sebep olabilir."
"Çok düşünüyorun Shadow. Ayrıca karın içinde yapmak daha hoş olmaz mıydı?"
"Evet öyle ama..."
Shadow'a dönüp öpücük kondurdum. "İyi olacağım. Endişelenme!"
"Sen öyle diyorsan Rose."
------------------
Sıcak çikolatalarımız gelince garsona teşekkür edip fincanları aldık. "Sencede Sally ve Sonic bu aralar çok sessiz değil mi?" diyerek sıcak çikolatayı yudumladım.
"Evet öyle..." Ne kadar da sade bir cevaptı.
"Shadow herhangi birşey mi saklıyorsun?"
"...Hayır"
Shadow kadar berbat yalan söyleyen biri yoktur muhtemelen. Bir yudum daha alıp Shadow'a dönüp gülümsedim. "Sen söyleyene kadar bekleyeceğim."
"Teşekkür ederim Rose."
"Herzaman sevgilim."
"Bundan sonra herhangi bir planın var mı Shadow?"
"Tails, Silver ve Knuckles ile buluşacağım. Senin herhangi bir planın var mı?"
"Hmm... Yeni yıla 3 gün kaldı. Sanırım evi süslemeye başlayacağım. Blazeler bekarlık partisi yapmakta ısrarcı oldular. Bu yüzden yılbaşından sonraki gün parti vericez. Ayrıca bir süslemekten kurtulmuş olurum."
Shadow kafamı okşadı. "Bu üşengeçlik mi oluyor sonra pratik bir kişi olmandan dolayı mı emin olamadım."
"Kesinlikle pratik biri olmamdan!" dedim.
"Peki sen ne diyorsan doğrudur."
----------------
Hmm... Düğün 12 ocaktaydı. 1 ocak yılbaşı, 2 ocak bekarlık partisi... Gelinlik tamam, mekan tamam, davetiyeler dağıtıldı, yemekler ayarlandı, müzik ayarlandı... Sanırım herşey tamam. Mükemmel! Son olarak evlendikten sonra yavru kedi almak kalıyor. Elimdeki yüzüğe baktım. İster istemez yüzüme gülümseme kondurmuştum. Herşey güzel gidecek. Buna eminim. Her gece dua ediyorum. Dualarım yanıtsız kalmayacak... Buna inanıyorum!
"Bu aralar Luna ve diğerleri oldukça sessiz..." Birşeyler dönüyordu. Ve ben bunların dışında kalıyordum. Fakat Shadow'un da onlar ile birlikte olduğunu biliyorum. Bu yüzden kendi kendime bu konuyu araştırmayacağımı söyledim. Shadow'a güveniyorum. Eğer saklıyorsa kesinlikle bir nedeni vardır.
Bir iç çekip karküresini elime aldım. Gerçekten çok güzeldi. Buna bakmak içimdeki umutların yeşermesine neden oluyordu.
"Herşey... Herşey güzel olacak!"
Yazılma Tarihi: 30.01.22
468 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfiction"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022