Bölüm 20

165 27 24
                                    


Flashback

"Senin burda ne işin var?" Kelimeleri resmen öfkeyle haykırıyordum. Tails'a döndüm. 

"Shadow sakin ol. Sonic herşeyi açıklayacak." Tails yapacağım hareketlerden ötürü bunu diyordu. Fakat bu soysuz kirpi önümdeyken sakin kalmak mı? Onlar daha ne olduğunu anlamadan ben onu duvara fırlatmıştım bile. 

"Shadow--"

"Tails bunu hak ettim." diyerek ayağa kalkmaya çalıştı. Ardından bana döndü. "Beni öldürmek istediğine eminim. Ama en azından sorunları hallettikten sonra öldürmeye ne dersin?" 

"Tabiki. Sorunlardan ilki senin hayatta olman. Bundan başlayabiliriz!" Boğazından tutup onu duvara dayadım. "Dediğin şey doğru muydu?" Onu öldürebilirdim. Neyi bekliyorum ki?

"H-Hangisinde?" 

"Maria'nın ölümünde parmağının olduğuna seni Lanet Kirpi!" Maria'nın intikamını alabilirdim. Ellerimdeydi. Herşeyi çözebilirdim...

Kafasını eğdi. "Az-çok..." Canına susamıştı. Diğerlerinin bana bağırdığını duyabiliyordum yinede hiçbiri yaklaşmaya cesaret edemiyor gibiydi. Elimde can verecek!

"Shadow dur! İlk Sally'i halletmeliyiz!" diyerek biri Sonic'in boğazını tuttuğum elimi ittirmeye çalışıyordu. Sonic'i bıraktığımda nefes nefese yere yığılmıştı. Önüme geçene baktım. Gözlerini bana dikmişti. Bu bana eskiden tiksindirici bakışlar atan kızdı. Nasıl unutabilirdim? Luna...

"Shadow anlıyorum onu öldürmek istiyorsun... Bende istiyorum. Ama ilk önce diğer büyük sorunu halletmemiz gerekmez mi?"

"Daha büyük sorun mu? Kendisi zaten en büyük sorun! Maria'nın ölümüne neden oldu! Amy'i öldürmekle tehdit etti! Bundan başka ne büyük sorun olabilir?"

Etrafıma bakındım. "Ne yani hepiniz ona kandı mı? Belli değil mi? Tuzak bu! Tails sen söyle. Takımı dağıtırken sana söylemediği hakaret kalmış mıydı? Hepinize takımı dağıtana kadar demediği şey kalmadı! Ve siz şimdi onun ilk cümlelerinde güveniyorsunuz!" Susmuşlardı, konuşmuyordular. "Ne yapacaksanız ben yokum!" Belliki beni bunun için çağırmışlardı. Kapıya yöneldiğim sırada Luna önüme geçti. 

"Haklısın. Ben o sıralar olmayabilirim ama çoğu olayı zaten öğrendim. Bende yardım etmek istemiyor hatta güvenmiyorum. Ama Shadow ya haklıysa? O zaman daha büyük tehlikeler bekliyor olamaz mı? Her ihtimali göze alıp hareket etmeliyiz. Bir yandan dediklerini doğru diye kabul etmeliyiz, bir yandan da onun bize ihanet edeceğini düşünerek hareket etmeliyiz.Kumara giriyoruz gibi dursada bu kumara girmek zorundayız Shadow!" 

Dedikleri mantıklı geliyordu. Fakat Sonic eğer yalan söylüyorsa önlem alacağımızı düşünecekti. Dediği gibi sadece kumara girmiş olacaktık. Derin bir nefes aldım. "Kabul ediyorum. Fakat onu istediğim zaman dövmeyeceğim hakkında söz vermeyeceğim."

Luna gülümsedi. Bana ilk defa böyle gülümsüyordu. Sonrasında duraksadı. "Ah ve şey... Amy'e bundan bahsetmeyeceğiz."

"..."

Flashback Sonu

"Bugünkü beni dövme hırsınız aldın mı?" diyerek kanayan dudağını sildi. 
"Hırsımı almış olsaydım sen ölü olurdun." diyerek Sonic'in gülen yüzünü görmezden gelmeye çalıştım. 

"O zaman minnettar almalıyım." diyerek kanlı peçeteyi çöpe attı. 

Daha kimse gelmemişti. Ve ben bu kirpi ile konuşmamız gerektiğinden Amy'i bırakıp buraya gelmiştim.

TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin