Bölüm 21

155 28 15
                                    


Boşalan bardakları tepsiye koyup mutfağa götürdüm. Arkamdan Luna gelip tabaklar ile gelip makinaya yerleştirdi. 

"Eee dün Shadow ile ne yaptınız?" Luna'ya döndüm. Tezgaha yaslanmış bana bakıyordu. 

"Dolaştık. Sonrasında havai fişek gösterisini izledik." 

"Bu kadar mı?" diyerek sırıttı.

Biraz duraksadım. Aklından ne geçiyordu bu kızın? "Başka şeylerde yaptık ama normal sıradan şeyler."

"Öyle mi~?" diyerek hafiften güldü. 

Bu bekarlık partisinden çok hasret gidermek için düzenlenmiş pijama partisiydi resmen. Rahatça duruyorduk. Süslenip gerileceğimize rahat rahat pijamalar ile oturmak hepimizin aklına daha çok yatmıştı. Luna ile salona dönüp kızların yanına oturduk.

"Ben ne demiştim? Amy benden önce evlenir diye.  Bakalım bu sefer kim evlenecek?" diyerek gülümseyip bardağından bir yudum aldı. 

Haklıydı. Dediği gibi olmuştu. Ona karşılık olarak gülümseyip pastadan bir parça alıp ağzıma attım. Bu son günlerde herşey mükemmeldi. Yakında geleceğim için endişe etmek zorunda kalmayacaktım. Çünkü o geleceğim değil geleceğimiz olacaktı... Üstelik Luna Shadow ile yüzleşmişti. Daha güzel bir haber alamazdım. Sonic ve Sally... Tamamiyle sessizlerdi. Kötü gibi görünsede iyi yanından bakmaya çalışıyordum. 

   Düğün için şimdiden heyecan içerisindeyim. Bir kez daha... Her gece ettiğim gibi bu gecede herşeyin sorunsuz geçmesi için yaratıcıya dua ediyorum. "Bana mutluluğu çok görme! Ve herşeyin yolunda gitmesi için bana yardım et!"

------------------------

"Bayan Amy hazır mısın?" diye içeriden gelen sesle aniden irkildim. "E-Evet evet hazırım!"

Bir iç çekip aynaya baktım. Bu hayal değildi... Bugün gerçekten evleniyordum. Sevdiğim kişiyle... Kafamdaki duvağı yüzüme doğru kapatarak ayağa kalktım. "Artık mutluluğu buldum bence..." 

Bu kapıdan çıktıktan sonra hayatımın daha da parlak olacağını hissediyorum.Sönmesine izin vermeyeceğim bir ışık...

----------------------

"Gelin içeri giriyor!" Gelinliği üzerimde gururla taşırken Shadow'un yanına yürüdüm. Konuklara göz ucuyla bakarken değer verdiğim ve de herzaman yanımda olan herkes burdaydı. Shadow'un yanına gittiğim zaman törene başladık... Tören boyunca gözümden akan mutluluk göz yaşlarını durduramadım... 

Bağlılık yeminlerimizi ederken, her cümlemizde, gözlerimiz kesişiyordu. 

"O zaman sizleri karı koca ilan ediyorum!"

Bu cümleyle düğün salonunda alkış sesleri yankılanmaya başladı. Shadow'a döndüm. Gülümsüyordu duvağımı kaldırıp beni öptüğü sırada bir kez daha salonda alkış sesleri yankılanmaya başlamıştı...

Yazılma tarihi 10.03.21

317 Kelime

TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin