Mary ve Adam çift yumurta ikizi olan iki kardeş.
Mary, Amy'e en çok benzeyen çocuk. Diken şekli Amy'ninkilere benziyor. Pembe dikenlerinin üzerine doğru kırmızı çizgiler vardı. Göz rengini babasından almıştır.
Adam ise Shadow'un neredeyse kopyası gibi. Dikenlerinin renginden şekline kadar Shadow'a benziyor. Tek farkı gözlerinin Amy gibi olması.
Zeki ve çoğu zaman meraklılar. Bebekken diğer bebeklere göre daha uysalken büyüdüklerinde tam tersi diğer çocuklarına göre daha hareketli bir hal aldılar. Kendilerinden ay farkı ile küçük olan Abbey, Silve Blaze'in kızı, ile günlerini genelde anne ve babalarının yaptığı ağaç evde veya birbirlerinin evlerinde geçiyorlar. Bu ikizin olduğu yerde sessizlik beklemek sadece hayallerde mümkün olabilir.-------------------------
Odanın kapısını kapatıp alt kata Shadow'un yanına gittim. "Sonunda uyudular." diyip kendimi koltuğa attım. "Bebekken daha kolay uyumuyor muydular? Ve şuan beş yaşında olmalarına rağmen uyumaya hiç niyeleri yok gibi." Shadow'a baktım. Düşünceli duruyordu. "Bu kadar derin derin neyi düşünüyorsun?"
"Yarını..."
"Neden ki?"
"Yarınki fuarı düşünüyorum sadece. Çokta önemli değil. Önceliğimiz ikizlerin eğlenmesi olsun."
Koltuktan doğrulup yanına oturdum. "Endişelenecek birşey yok. Yarın güzel bir gün olacak."
"Umarım..."
--------------------
Katılan herkese teşekkür ederiz. Özgürlüğümüzün 5.yılını kutlamak için düzenlediğimiz festivalde umarım mutlu ve güzel dakikalar geçirirsiniz.
"Anne! Bak pamuk şeker!" diyen Adam'ın elini sıkı sıkı tutmaya çalışıyordum. "Eğer elimi bırakırsan sana pamuk şeker alamayız tatlım."
"A-ama pamuk şeker..."
Shadow Adam'ı tutup omuzlarına oturttu. "Hadi pamuk şeker almaya gidelim!" diyen Shadow'un bu hareketeni heyacanlanmış gibi duruyordu. Mary benim yanıma gelip iki elini açtı. "Bende omuz istiyorum!" Mary'i omuzlarıma oturtum. "Hadi babanın peşine!"
"Cidden yoruldum!" diyip ilk gördüğüm oturağa oturdum. Mary ve Adam atlı karıncaya binmişti. Shadow stantlardan aldığı meyve sularından birini bana uzattı. "Sağol" diyip bir dikişle kafama diktim.
"O kadar hızlı içmen pek iyi olmazdı ama neyse." Gülümsedim. "Eee diğerleri ne yapıyormuş? Konuşacakdın onlarla unutmadın değil mi?" Shadow boş meyvesuyu paketini çöpe atıp yanıma oturdu. "Tabiki unutmadım. Silver ve Blaze kızlarını oynatmakla meşgul, Luna Sonic ile, diğerleri de o şekilde. Kısaca herkes festivalin farklı bir ucuna dağılmış gibi gözüküyor."
"Herkes eğleniyorsa sorun yok. Sonuçta bugün eğlenmek için var."
Başıyla onayladı. "Haklısın."
"Mary ve Adam'ın gelmesiyle dinlenme molamız bitmiş bulunmakta." diyerek ayağa kalkıp Mary ve Adam'ın yanına doğru yürüdüm. Onlar ise bana doğru koşup ellerimi tuttular ve aynı hızda koşmaya başladılar. "Dönme dolaba!"
Bunlar nasıl 5 yaşındaki çocuklar olabilirdiler?
-------------
Gün neredeyse bitmek üzereydi ve biz daha yemek yemek için bir kafeye oturmuştuk. Mary ve Adam'ı oturttuk. Yemeklerimiz gelince o kadar yorulmuşlar ki kendileri yemeği yemeye koyuldular.
"Baba festival bitti mi?"
"Bugün için bitti Adam."
"Peki yarın var mı anne?"
"Evet Mary canım 3 gün daha festival olacak bir aksilik olmazsa."
"O zaman diğer günlerde gidelim."
Shadow'a baktım. Gülüyordu. "Bugün yeterli değil miydi canımın içi?" diyerek Mary'e döndüm.
"Değil" ikisinin aynanda demesi saytesinde kaçışımızın olmadığını rahatça anlayabiliyordum artık.
"Peki peki yarında gideriz ondan sonraki günde. Babanızda bize pamuk şeker alır. Değil mi ikizlerin babası."
"Tabiki" diyip bana bakış attı.
"Hadi bakalım bugünlük eve! Yoksa uyku saatinizi kaçıracaksınız."
Yazılma tarihi 15.03.21
456 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfiction"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022