"Taşınıyoruz aşkım"
"Nereye"
"Senin eskiden yaşadığın yere arkadaşlarının yanına! *güler"
.....
+Amy...Günaydın
-Ihh...Ne...
+*gülümser* Sabah oldu diyorum. Hadi kalk. Güzel bir güne güzel bir kalvaltı ile başlayalım
-Tabi...Ne demessin çok güzel bir gün
+Hadi ama Amy dışarı baksana tam piniklik hava. Ormanda piknik yaparız. Hem diğer kızlarada haber veririz.
-Tamam tamam...
Blaze gittikten sonra kalktım ve lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Aşağı indiğimde sofra hazırdı bile. Ama sanki birşey eksikti...Tabi ya ekmek ve yumuta yoktu...
-Blaze yumurta ve ekmek nerde....
+Eee...şey...Çöpteler...
-NASIL!
+Ekmeği tutarken yaktım...Yumurtada elimde patladı...
-*gülmeye başlar*
+*şaşkınca bakar* *içinden* En azından Amy güldü...
+Hadi ama!
-Tamam tamam...
Güzelce kahvaltı yaptık. Sonra kızları aradık ve yola çıktık.
Ormanın içindeki deniz kıyısına geldiğimizde örtümüzü serdik. Birkaç dakika sonra kızlar da geldi. Hep birlikte oyunlar oynadık. Sonra Cream ve Blaze denize girdi. Rouge ise güneşlenmeye geçti. Bende ormanın içine girip dolaşmaya başladım...Nereye gittiğimi bilmeden....
Birden durdum. Çünkü nerde olduğumu anlamıştım...Ordaydım...Sonic'in bana gülü uzattığı yerdeydim...O gün beni okadar ümitlendirmiştinki Kirpi Sonic!...Gözümdeki yaşların akmasına engel olmak istiyordum ama olmuyordu...yapamıyordum. O gün...gözümden akan göz yaşlarını sen silmiştin..Bana sarılmıştın...BANA ÜMİT VERMİŞTİN!
AMA SEN NE YAPTIN!
O SALLY DENEN KIZLA EVLENDİN!
NEDEN SONİC! NEDEN! Neden bana bunu yaptın!
Kendimi çiçek tarlasına attım. Ordaki çiçekler beni hep dinliyordular. Benim göz yaşlarıma alışkındılar.
Birden;
-Sana kaç defa diyeceğim! O kirpi yüzünden üzülmen sana zarar. Ona verebileceğin en güzel ceza senin mutlu olman!
+Shadow!?
-Seni tanıyorum Amy. Bunun üstesinden gelebilirsin.
+Nasıl Shadow!? Sevdiğin bir kişiyi kaybetme acısını hiç çektin mi!?
-....Evet...
"Maria..."
+Ahh...Özür dilerim. Seni üzmek istememiştim.
-Öneli değil. *Amy'e yaklaşır* Bu göz yaşları senin yüzüne yakışmıyor Amy. Senin yüzüne en çok gülücüklerin yakışıyor. *Bir gül uzatır*
+ *Bi güle birde Shadow'a bakar*
-Almayacak mısın?
+Aaa...şey...te-şekkür ed-erim.
-Hiç önemli değil yeterki sen ağlama.
"Amy!"
+Aa Cream çağırıyor...
-Sorun değil.
+Şeyy biz piknik yapıyoruz istersen sende katıl.
-...
+Hadi ama!
-Peki...
+Güzel!
"Biz geldikkk!"
Herkes Shadow'u görünce şaşırmıştı.
"Şeyy Shadow'da pikniğe katıla bilir mi?"
"Tabiki de!"
Hep birlikte yemek yedikten sonra biraz daha oyunlardan oynadık. Tabi Shadow oyunlara katılmak istemiyordu. Ben kendisin oyunların içine sokuyordum. Açıkcası Shadow yanımdayken kendimi çok mutlu,iyi hissediyorum.
Piknik bittikten sonra hepimiz evlerimize dağıldık. Bu sefer yanımda kimse kalmayacaktı.
Hemen eve girip duş yaptım ve yattım.
Son düzenlenme tarihi: 26.04.2019
369 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfic"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022