"Pekala çilekli pasta hoşuna gitti mi?"
Tabaktaki son pasta parçasını ağzıma atıp çatalı tabağa koydum. "Tam aradığım tat olmuş!"
Shadow gülümseyip tabağı aldı. "Buna sevindim çünkü başka çileğimiz kalmamıştı. Ayrıca kışın ortasında bir daha çilek bulabileceğimizden emin değilim."
"Ah~ Öyle deme ikizlerin canı çilekli pasta çekmiş ben ne yapabilirim?"
"Eğer büyüdüklerinde de kışın ortasında canları çilekli pasta çekerlerse bu bir sorun olurdu." diyip bana takıldı. "O günleri görmek isterdim." diyerek gülüp Shadow'un yanıma oturmasını işaret ettim. Oturunca kafamı omzuna koydum.
"Neredeyse 9 ay geçmiş olmasına rağmen hala inanamıyorum."
"İnanamadığın ne Rose?"
"Herşey. Sally'nin aranıyorlar listesine girmesi, Sonic'in ceza alması sonucunda serbest bir şekilde kalıp herkesten af dilemesi, takımı toparlamamız, Sonic'in Luna'ya çıkma teklifi etmesi, 1 hafta sonra ikizlerimizin gelecek olması, kraliyet anlayışının yıkılıp eşitlik ve adalet anlayışı ile tekrardan kurulmamız ve daha da fazlası..."
"Ve en sonunda herşey yoluna girdi..." Evet haklıydı fakat... "Ama Sally bulunamadı. Herşeyi tahmin etmiş gibi çoktan kaçmıştı. Duyuruyu yaptıktan hemen sonra gitsekte o yoktu... Ya bir yerlerde birşeylerin peşindeyse..."
"Şitt böyle düşünme. 1 hafta sonra ikizler gelecek ve sen kendini strese mi sokmak istiyorsun?"
Haklıydı... Fakat aklımda bir yerlerde herzaman bu düşünce dolanıyor. O gün takımca yaptığımız duyurudan sonra Sally ortadan kabolmuştu. Muhafızlar, kraliyet çalışanları teslim olmuştu. Bu da kraliyet yönetiminin sonu olmuştu. Fakat yakalananlarda Sally'nin eksikliği bir sorundu. İntikam almak için geri dönebilirdi. Takım olarak her şeye karşı hazırlanmıştık. Fakat Sally ortaya yinede çıkmamıştı...
Herşey hazırdı... Tek eksiğimiz ailemize katılacak 2 küçük afacan. Anne ve babanız sizi heyacanla bekliyor... Bizim sevgili Mary ve Adam'ımız...
Yazılma tarihi 13.03.21
246 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfic"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022