Bölüm 2

487 39 22
                                    

Eve gittiğimde yağmur durmuştu. Eve gidene kadar kafamı hiç kaldırmamıştım. Eve geldiğimde kapının önünde olan Cream'i gördüm. Cream beni gördüğü an hemen yanıma geldi.

+Amy seni çok merak ettim!

-...

+Amy

-Efendim Cream

+Yoksa...Sonic mi?

-O şahısın ismini benim yanımdayken ağzına alma demedim mi! Hem hayır...Bu sefer o değil

+Amy...Seni uzun zamandır gülümserken görmemiştim

Ne! Gerçekten gülümseyebilmiş miydim? Eğer öyleyse bunu...Ona borçluyum...

+Sanırım güzel bir şey olmuş

-*gülümser*

+Amy saat baya geç olmuş benim evime gitmem lazım. Kapının yanındaki tasda kurabiyeler var

-Sağol Cream

+*gülümser* Görüşürüz

-Görüşürüz

Kapının yanındaki kurabiyeleri alıp hemen içeri girdim. Uzun zamandır bu hissi yaşamamıştım...Mutluluk...

Kurabiyleri mutfağa koydum ve kendime çay yaptım. Evi incelediğimde ev topluydu. Ama bunun imkanı yoktu. Çünkü ben evdeki herşeyi kırıp dökmüştüm. Hemen odama çıktım odam bile topluydu. Benim yanımda Blaze arada da Rouge kalıyordu. Benim kendime zarar vermemden korkuyordular. Acaba onlar mı?...O günden sonra kimseyle ne konuşuyordum nede yüzlerine bakıyordum. Ama onlar benim için ellerinden geleni yapıyordular. Birden halının altındaki bir kağıt dikkatimi çekti. Onu sanırım gözden kaçırmışlardı. Hemen kağıdı aldım ama keşke almasaydım. Kağıdın üstünde "Düğünümüze beklerizzz" yazıyordu. Yüzümdeki gülümseme kaybolmuştu. Elimdeki çay bardağını düşürmüştüm. Heryer tuzla buz olmuştu.

O sırada kapı açıldı. Blaze ve Rouge benim bu halimi görene kadar gülüyordular.

+AMY!

Hemen yanıma geldiler. Elimde o kağıt parçası vardı ve elimde yumruktu. 10 dakika boyunca ağladım ağladıkçada yumruğumu daha çok sıktım. 10 dakika ardından yumruğumu açtılar. Ben odama gittim ve herzamanki gibi ağlamaya başladım.

Yazardan;

Rouge Amy'i odasına çıkardıktan sonra aşağı indi.

-Rouge bi baksana

+Noldu?

-Bak dedi ve davetiyeyi gösterdi

+*Endişeli bir şekilde* Biz bunların hepsini atmamış mıydık?

-Sanırım hayır.

İkiside Amy için çok üzülüyordular. Cream'den Amy'nin mutlu olduğu haberini almışlardı. Ama böyle bir manzarayla karşılacaklarını bilmiyordular.

Hemen etrafı topladılar. Cam parçalarını da temizledikten sonra Rouge gitti. O gece Blaze orda kalacaktı. Ama Amy bunu hiç fark etmemişti...

Son düzenleme tarihi: 26.04.2019

310 kelime


TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin