Bölüm 9

357 39 20
                                    

Yataktan kalktım ve piknik sepetini hızlıca hazırladım. Hava güneşliydi. Sanki bugüne özel!

Herşeyin hazır olduğuna emin olduktan sonra sepetide alarak evden çıktım. Saçımı açık bıraktığımdan rüzgar saçlarımı okşuyor gibiydi. Buluşma yoluna girdiğimde çiçekler ile karşılaştım.

"...Çiçekler şahidim olsun!" Gülümsedim.

Kuşlar ötüyor, uzaktaki nehirin sesi geliyordu. Buluşma yerine geldiğimde etrafımda bir rüzgar hissettim.

"Hadi ama!"

Kafama birşey koyduğunu hissettim.

"Yakıştı"

Durduğunda gülümsedim. O da bana. Kafamdakini aldığımda bir taç olduğunu hissettim. Güller ve papatyalarla oluşturulmuştu. Dikenleri yoktu.

"Canın acımadı mı?"

Yaklaştı gözleri ile gözlerime odaklandı.

"Amy... Biliyorsun senin için herşeyi yaparım."

"Ama... Başka bir çiçeği neden sevmedin ki? Ellerim hep acıdı senin yüzünden." dedi ve göz kırptı.

Güldüm, o da güldü.

"Immm bunlar... Amy tek seni seveceğimi söyledim ama şunlara baksana! Üzülme ama senin yerini kapabilirler."

"O zaman daha sana yemek yok. Böylelikle sorun çözülmüş oldu."

"Yok yok. Tek sevdiğim sensin. Ve sonuna kadar böyle olacak."

Yemeğimiz bittiğinde göl kenerında yürümeye başlamıştık. Elimi tutuyordu. İkimizinde ellerimizi bırakmaya hiç niyetimiz yoktu. Birden elimi bıraktı ve yürümeyi kesti. Ona döndüğümde gözlerimden yaşlar süzülüyordu.

"Ames... B-Benimle evlenir misin?"

O zümrüt yeşili gözleri günes ışığıyla hiç olmadığı kadar parlıyordu.

"Evet!"

--------

"Neredeyim?"

"Neden heryer karanlık?"

"Rüyada mıyım?"

---------

"Amy neden vazgeçtiniz?"

"Blaze bunu hergün sormayı bırakın. Hazır olmadığımıza karar verdik. İkimizin kararıydı. Ve bu karardan memnunuz.

"Kendimi kandırıyordum."

"Senin onu sevdiğini çoktan fark etmiştim."

"Amy sana birşey söylemek istiyorum."

"Sonic... Bende sana birşey söylemek istiyorum."

"Pekala... Bak... Ben Sally'i seviyorum."

"Bana Ames demeyi bile bırakmıştın."

"Zaten ne bekliyordum ki?"

"Bende sana bunu söyleyecektim Sonic. Ayrılalım diyecektim."

"Amy... Ben Sally ilk geldiğinden beri seviyorum... Sana acıdığım için onları dedim."

"Acımak ha?"

"Peki Sonic... Teşekkür ederim."

"Peki bana bu dediklerinden sonra daha da acı çektirecek misin?"

"Kesinlikle!"

----------

"Amy anlamamak mı istiyorsun. Senden nefret ediyorum! Acıyorum sana! Aşıkmış! Ama neden anlamıyorsun ben seni sevmiyorum!"

Kala kalmıştım. Sally'nin yanında bana söyledikleri...

"Sonic..."

"Kes senini Amy! Sally'e bunları nasıl dersin? Sen kendini tatlı bir kız mı sanıyorsun. Hayır değilsin! Sen kendini acındırmayı seven, yapmacık davranan bir CANAVARSIN!"

"Anlıyor musun? Pisliksin Amy. Pislik."

---------

"Hayat... Herzaman kurmacalardan oluşuyor derler. Herşeyin sadece bir hayal olmasını umarlar. Umduğumuz zaman ne değişiyor? Herşey düzeliyor mu? Yoksa umut ederken daha da mı kötü oluyor."

"Bu yüzden..."

"Artık umut etmeyeceğim."

"Ne gerek var ki?"

Yazılma tarihi: 20.11.20

380 kelime

TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin