Tüm kalabalık bana dönmüştü. Shadow'a saplanacak kılıç ile kalbin arasında sadece Shadow'un bedeni vardı. Sonic bana döndü ve kılıcı kınına geri koydu.
Shadow bana döndü. Onu süzdüğümü anladığında gözlerini geri kaçırdı. "Sonsuz yaşam formu" nasıl olur da bu hale gelirdi? Hızlıca onun yanına koştum ve yanına çömeldim.
-Sorun yok Ame- Rose.
Hiçbir şey diyemiyordum. Canı acıyordu. Bu belliydi. Sonic bunu nasıl yapardı?
+Hadi ama Ames. Aradan çekilir misin? Burada Shadow ile bir işim var.
Aklımı kaybetmek üzereydim. Yeleğimi çıkartıp Shadow kanayan yerine bağladım.
"Neden?"
Kalabalık merak ediyordu ve aralarında konuşuyordular ama muhafızlar onları uzaklaştırıyordu...
"Neden?"
-Ha neden mi? Belli değil mi? Cezasını veriyorum. Ve sen hala "neden" diye mi soruyorsun. Hadi ama Ame--
+Ames deme.
-Ne?
+Gayet iyi duydun! Bana Ames deme! Ne zamandan beri böylesin. Senden... senden...
Yaklaştı. Çenemi tutup gözleri ile gözlerimin buluşmasını sağladı.
-Senden ne? Yoksa benden nefret mi ediyorsun? O zaman neden demiyor veya ağlıyorsun.
-İnkar etmeye çalışma Ames sen beni hala SEVİYORSUN. Ne kadarda şapşalsın.
Shadow'un bana baktığını hissedebiliyordum. Ama ben hareket edemiyordum.
Çenemi bıraktı. Ve sarıldı. Hala gözlerime bakıyordu.
"O güven verici zümrüt gözlerini tanıyamıyordum."
-HADİ sende söyle! Beni sevdiğini.
Ellerini ağzına götürüp "Sessiz ol" işareti yaptı.
S-E-N-İ S-E-V-İ-Y-O-R-U-M diyerek harfleri heceledi
-O kadar da zor değilmiş dimi?
Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. O kadar senenin sonuna bu laflar...
"Neden bu zamana kadar intihar etmedim?"
Sonic tam ellerini bana uzatırken Shadow önümde belirdi.
+ S-Shadow?
Bana döndü ve acıyla gülümsedi.
Sonic ile birbirlerine bakındılar yaklaşık bir 10 saniye. Ardından Shadow elimden tutarak ormana yöneldi.
"Hatalıydım... Evet kendime seni sevmediğimi söylememe rağmen kalbim tersini düşünüyordu... Ama sen... Sen beni sevmiyordun. Hatta bana acıyordun ve halime gülüyordun. Gözlerinde bunu rahatlıkla görüyordum... Neden sevgilim... Sevgilim lafları da yalndı değil mi? Tabiki öyleydi... Seni seviyorum yalansa bu neden olmasın... Peki ne gerçekti?"
Ağlamalarım hıçkırıklara dönüşmak üzereydi... Shadow fark etmiş olmalı ki yürümeyi bıraktı. Yüzü yere bakıyordu. Neden Sonic onu öldürmeye çalışmıştı?
+Shadow iyi misi-
-İyiyim beni düşünme!
Sert cevap vermişti. Beni etkilemeyecekken onun yüzünden Shadow'un dediklerinden bile etkileniyordum. Gözlerim dolmuş hatta akıyordu...
-Rose! Özür dilerim seni kırmak istememiştim.
Bana sarıldı. Acısının acıdığını bilmeme rağmen ayrılamadım. Herzaman yanındaydı. Senin paramparça ettiği kalbi onarmaya çalışıyordu. Benim yapamadığımı...
-Rose... Ağlamakta özgürsün.
Konuşamıyordum... Yaşlarımın akmasına izin veriyordum...
"Bunları hak etmek için ne yapmıştım?"
Yazılma tarihi: 19.11.20
400 kelime
Sevgili okurlar! ShadAmy için @ShadAmy_TR hesabı açmış bulunmaktayız. ShadAmy için bir çok şey öğrenmek için ve bizi desteklemek için takip etmeyi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfic"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022