Bölüm 6

370 38 12
                                    


Gözlerimi açar açmaz yataktan fırlamıştım. Kendimi neşeli ve bir o kadar da enerjik hissediyordum. Bu oldukça garipti dün gece 12'ye kadar parti vardı ve ben enerjik duruyordum. Garipsememek elde değildi.

Yatağımı topladım ve üstümü değiştirdim. Telefonumu elime aldığımda saatin 7 olduğunu gördüm. Daha ne gariplik olabilirdi ki? Odadan çıkıp aşağı indim ve kalvaltı hazırlamak için işe koyuldum. Neşeliydim.

1 saat sonra kızlar uyandı. Uykulu durmalarına rağmen keyifleri yerindeydi. Kalvaltıdan kızların 3'ü de hazırlanmaya koyulmuştu.

-Neden hazırlanıyorsunuz?

+Ah Amy tatlım. Söylemedik mi Cream annesinin yanına, Blaze Silver ile çalışmaya ben ise odunu dövmeye gidiyorum.

-Knuckles mı?

+Evet evet o.

-Diğerlerini anladım da sana ne yaptı?

+Ne yapmasın bana "Parfümün güzel kokuyor" demedi. Ne kadar üzücü tahmin edebiliyor musun?

Gözlerimi devirerek hafif tebessüm ettim.

-Bilmez olur muyum.

Yarım saat sonra evde bir tek ben kalmıştım. Bugün güne mutlu başlamama rağmen yavaş yavaş eskiye dönüyordum. İstemesem de beynim resmen bunu istiyordu.

Beynimi boşaltmam gerekiyordu. Hızlıca odama çıktım ve üstümü değiştirdim. Tam kapıyı açmış dışarı çıkarken önümde duran kişiyle sendelendim.

-Ames! İyi misin?

Bu güven verici sesi tanıyordum artık. Kafamı kaldırdım. Yanılmamıştım.

+Evet iyim Shadow. *gülümsedim" Neden gelmiştin?

Birden kızarmıştı. "Diğer ev arkadaşlarının dışarıda olduğunu gördüm. Ve birlikte film izleyebileceğimizi düşündüm."

Son cümlesi çok kısık çıkmıştı. Yüzü kızarmış kızarmaya devam ediyordu. Bu durum da benim kızarmamam lazımdı.

Ayrıca sanki kalbim onun ile birşeyler yapmak onunla takılmak istediğimi söylüyordu.

"Tabiki olur! Benimde canım sıkılıyordu. Seninle film izlemek gerçekten çok isterim!"

Biraz abartmış mıydım?

Birkaç dakika bakıştıktan sonra kendimizi toparladık ve eve girdik. Shadow'a salona geçmesini ve filmi seçmesini söyledim. Bende mutfaktan atıştırmalık hazırlıyordum. O üzgün Amy'den gün geçtikçe eser kalmıyordu. Bunu hissedebiliyorum.

Ben atıştırmalıkları hazırlamıyı bitirdiğim sırada Shadow mutfağa girmiş ve huzur verici gülümsemesini takınıp atıştırmalıkların bir kısmını almış salona geçmişti. Perdeleri çektik ve filmi izlemeye koyulduk. Yine Shadow ile birşeyler öğrenmiştim. Çok güzel film seçtiği ve çok güzel güldüğü...

Film bittiğinde Shadow'u şaşırtacak o soruyu sormuştum.

"Yatıya kalmak ister misin? Kızların geleceğini sanmam. Korktuğumdan değil ama evde tek başıma olmayı sevmiyorum."

Gülümsedi. "Elbette"

Hızlıca misafir odasını hazırladım. Ardından birlikte akşam yemeği için sofrayı kurduk. Onunla sohbet etmek...

Yemekten sonra sofrayı topladık ve salona geçip bir film daha açtık. Film bittiğinde odalara dağılmak için ayağa kalktık. Ona odasını gösterdim ve "İyi geceler" dedim.

Birden beklemediğim bir şekilde bana sarıldı. Sıcak nefesini resmen kulaklarımda hissediyordum.

"Amy bugün için çok teşekkür ederim. Her zaman böyle gül. Gülmek sana o kadar yakışıyor ki."

Sarılmayı bıraktığında gülümseyip "Sanada iyi geceler" dedi ve odasına girdi. O sırada ne tepki vereceğimi şaşırdım. Kızardığımı rahatlıkla hissediyordum.

Hemen odama girdim ve kapıyı kapttım. Az önce ne olmuştu? Kendime geldiğimde yatağa girdim. Tam uykuya dalacakken belki de tüm hayatımı değiştirecek o soru takıldı?

"Bir dakika! Ben Shadow'a Aşık mı Oldum?"

Shadow'dan

Az önce ne olmuştu? Kendimi tutamamıştım. En son yüzündeki ifade... Onu korkutmuş muydum? Ne olursa olsun. Şuan onu, onun kalbini kıran ve köyde dolanan soysuz kirpiden korumam gerekiyordu.

"İyi geceler Rose"

06/09/20

501 kelime



TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin