Bölüm 25

141 26 11
                                    


"Hmm ne dersin içeriye yastık mı koysak?" diyerek elimdeki boya fırçasını kutuya geri koydum.

Shadow'da elindeki boya fırçasını bir kenera bırakıp merdivene yöneldi. "Bunları ağaç ev kuruduktan sonra düşünmeye ne dersin?"

"Biliyorum biliyorum. Ama şuan düşünmek oldukça eğleneceli." 

"O zaman sen nasıl istersen." diyerek gülümsedi. 

"Ne içmek istersin? Ona göre hazırlıyım. Çok çalıştık bugün." Gülümsedim. "Bir kahve iyi giderdi." diyerek Shadow'un peşinden ağaç evinden aşağı indim. 

---------------------

"Yarın belgeleri halka duyuracağız değil mi Sonic aracılığıyla?"

"Evet. Yarın o adlandırdığımız büyük gün." dedi kahve kupasını masaya bırakırken.

"Umarım herşey yoluna girecek... Aslında bir yandan korkuyorum." dememle bana odaklanmıştı. "Sally çok sessiz değil? Onun bizim hareketlerimizden şüphelenmiş olması gerekirdi şimdiye kadar."

"Biliyorum... Geçen aylarda onunla konuşmuştum." demesiyle elimdeki kupayı hışımla masaya bıraktım. "Ne!? Ve neden bundan benim haberim yok." 

"Üzgünüm... Ayak üstü konuşulmuştu tehditler savurmuştu. Ben takmayınca öfkeyle saldırmaya çalışmıştı."

Bunlardan benim haberim bile yoktu. "Yaralandın mı? Veya ona birşey mi oldu da bu kadar sessiz?" 

"Sadece birkaç kırık kemiği..."

"Shadow! Ya bunun için senden intikam almaya kalkışırsa?"

Kahve kupasını geri alıp bir yudum aldı. "Kanıtı yok. Hem bu kadar sessiz kaldıysa benim tehditlerim daha çok işe yaramış gibi gözüküyor." Ne konuşmuşlarda bu kadar soğuk kanlı duruyordu. 

"Hadi akşama sinema gecesi yapalım!" diyerek ayağı fırladım. "Sen ne zaman birşey istedin de ben reddettim." diyerek benimle birlikte ayağa kalktı. 

Pekala bu günleri güzel değerlendirmek lazım!

--------------------------

"Duyuruyu öğle saatinde yapacağız değil mi?"

Blaze kafasıyla onayladı. "Evet halka duyuru yapacağımıza dair bilgi de verdik."

"Tatlım herşey yolunda gider umarım. Daha da uzaması yorucu olurdu." diyen Rougle ojelerini sürmeyi daha yeni bitirmişti. 

1 ay önce gittiğimiz evden önemli belgelerle geri dönmüştük. En son aldığım dosyalardan Sally'nin kayıtlı olduğu evraklar vardı. Aldığı otlar satılması yasa dışı olan otlardı. Üstelik aldığı karışımlar ve bu karışımların içeriği de yazılıydı. Sally'nin kraliyet mühürü ile işaretlendiğinden en büyük kanıtlarımız bu belgelerdi. Bir yandan da Sonic olan olayların hepsini anlatacaktı. Bir diğer deyişle ise yaşan bir kanıttı kendileri. Eğer başarılı olursak kraliyet ailesinin ayağına ilk zincirleri atmış olacaktı. Daha da iyisi Sally'e son verebilecektik. 


Kasaba halkı meydanda toplanmış bizleri, takımı, bekliyordu. Herşeyimiz tamdı. Shadow razı olmasa da konuşmayı ben başlatacaktım, Sonic devam ettirecekti. 
   Tails'ın işareti ile derin bir nefes alıp kürsünün üzerine çıktım.

"Bizi dinlemeye geldiğiniz için hepinize teşekkür ederiz. Öncelikle bu bir ayaklan için bir duyuru değildir. Fakat bizleri yönetenlerin yada daha doğrusu özgürlüklerimizi kıstlamaya çalışıp bizi yönetmeye çalışanların gerçek yüzlerini ortaya çıkarmak bizlerin, bu kasabanın eski kahramanlarının görevi. Bizleri can kulağı ile dinlemenizi istiyoruz." diyip Sonic'e gelmesi için işaret ettim. "Emin olun elimizdeki kanıtlar yeterli ve güvenilir. Üstelik size en yakın kaynağı Sonic'i getirdik."

"Sevgili kasabalılar, dostlarımız ve değerlilerimiz bu özgürlüğümüz için attığımız en büyük adım olacak!"

Yazılma tarihi 12.03.21

426 Kelime

TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin