"Bu sohbetlerimize önceki gibi devam edebilecek miyiz acaba?" diyerek iç çekti Blaze.
"Neden öyle diyorsun." dedim sıcak çikolatamı yudumlarken.
"Ben artık evlendim ve bu durumda daha az görüşeceğiz. Bu cidden üzüyor. Eskisi gibi kalırız değil mi?"
"Tabiki tatlım. Evli olman buluşmamıza gelmene engel olamaz. Silver anlayış gösterecektir." diyerek araya atladı Rouge.
Belki öyle olabilirdi ama evlendiği zaman Silver'a daha çok zaman ayıracaktı ve çocukları olduğunda. Kendine bile zaman bulamayabilirdi.
Cream ağzına keki sıkıştırıp bir yandan konuşmaya çalışıyordu. "Sıradaki düğün kimin?"
"Rouge'un olmasını beklerdim fakat Amy'nin düğünü de yakın gibi." dedi gülümseyerek Blaze.
"Nereden çıkarıyorsun bunları?"
"Shadow ile olan dansınız çok hoştu."
Kulaklarıma kadar kızardığımı hissettim. Hızlıca konu değiştirdim.
10-15 dakika daha sohbet ederken elektiriğin kesilmesiyle anlık ara verdik. İçeriden sesler geliyordu. Sessizce savunmaya geçtik."Sürpriz!" önümüzde duran Luna'ya döndük.
"Luna?"
"Evet ta kendisi. Özlediniz mi beni?"
Yıllar önce kısa süreliğine takıma katılmıştı. Sonic için duyguları vardı. Ama benim Sonic'i sevdiğimi öğrenince duygularını kenera atmıştı. Sonic onun için idöl nitelikliydi. Hiperaktif bir kişiliği vardı. Onu yerinde tutmak imkansızdı. Gezegeni gezme kararından sonra bir daha görüşmemiştik.
Cream "Tabiki!" diyerek Luna'ya sarıldı.
Luna bana dönüp baktı. Kendini birşeylerden suçlarmışçasına...
"Size hediyler getirdim!"
Luna heyecanla neler yaptığını anlatıyordu. Aramızda 4 yaş vardı. Ama şuan benden daha yetişkin gibi duruyordu. Bana poşetlerden çıkardığı bir keki uzattı.
"Senin pastların kadar olmasa da tadına bakman gerek! Lezzetli!"
"Teşekkürler Luna!" diyerek gülümsedim.
-Kasabada hayat nasıl gidiyor? Neler yapıyorsunuz?
"Blaze evlendi!" dedi Cream.
"Öyle mi!? Düğün hediyesi getirmemiştim. Hmm 43 saatlik uzaklıkta bir kasabada güzel hediyeler var oraya gidip bir tane alacağım." diyerek ayağa fırladı. Blaze kolundan tutarak onu durdurmaya çalıştı. "Senin gelmen en güzel hediye." Luna'nın gülümsemesi aynı Cream kadar masumcaydı.
"Aranıza bir anda daldım ama yarın planınız var mı?"
Yarın Shadow için hediye seçmem gerekiyordu fakat bunu Luna'ya söyleyemezdim.
"Amy ve Blaze dışında ben ve Cream boşuz tatlım."
"Amy neden dolu ki?"
"Onun Shado--" öksürerek konuşmasına engel olup ona dik bir şekilde baktım cümlesini değiştirmesi için. Garip bir şekilde gülümsedi. "Demek istediğim Amy erkek arkadaşına hediye alacak." Bu sefer gerçekten boğazıma yediğim kek kaçmıştı.
"Erkek arkadaşım değil!" diyerek sitem ettim. Luna dışında diğerleri gülüyordu. Luna muhtemelen ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Biraz düşündüm.
"Bir arkadaşım geçmişte olanlar üzerine mücadele etmemde yardımcı oldu bu yüzden ona hediye almak istiyorum. Hepsi bu." diyerek kızlara döndüm. Susmaya çalışıyordular.
"Anladım! Eğer hediye seçmekte zorlanırsan bana gel. Onlarca hediyelik eşya inceledim. Yardımım dokunabilir!" diyerek gülümsedi.
Ona Shadow'dan bahsedemezdim. Shadow'dan hoşlanmıyordu. Ona göre Shadow karamsarın tekiydi. Luna'nın soğuk davranışlarından dolayı Shadow'da ondan hoşlanmıyordu. Birbirlerini tanısalar ikisi de birbirini çok sevebilirlerdi. Belki ilerde bunu yapabilirdim. Ama şimdilik bu fikir kenarda durmalıydı.
Gece yarısına kadar sohbet edip arayı kapatmaya çalıştık. Ardından vedalaşıp ayrıldık. Hediye konusunda aklımda birkaç fikir oluşmuştu. Yarın birkez daha üstünden geçip seçecektim. Sonraki aşama ona aldığım hediyeyi nasıl vermek olacaktı.
--------------
6 yıl önceki olayları daha yeni öğrenebilmiştim... Yinede mutlu gözüküyordu. Sonic bunu nasıl yapabilmişti. Saçmalıktan ibaretti. O bunu yapmazdı. Amy'e hiç yapmazdı. İdolümün bunu yapmış olması... Sonic'den bunun hesabını soracaktım. Bunu ödeyecekti!
Kızlar erkek arkadaştan bahsetmişti. Amy ise mücadele etmemde yardımcı olan bir kişi demişti. O kişiye bende borçluydum. Onca sene onun yanında olamamıştım. Amy'i perilan görsem suçlularından biri olacaktım. Ama mutluydu. O kişi kimse onun sayesinde mutluydu."Pekala! O kişiyi bulduğumda alnından öpüp teşekkür edeceğim!"
Karakter:
Luna Wizard.
Hiperaktif bir kişiliği bulunduğundan çoğunlukla sorun çıkaran biri olarak görülüyordu. Sonic ile tanıştıktan sonra takımlarına girmek için izin istedi. Sonic'in onun gibi olduğunu fark etti. Kişiliği davranışları kendisine benziyordu. Ona yavaş yavaş aşık olduğunu fark etti. O sıralar takımdakiler ile dostluğunu genişletiyordu. Özellikle Amy ile. Amy, onun Sonic'e aşık olduğunu fark ettiğinde ses çıkarmadı. Onu üzeceğini düşünerek. Luna, Amy'nin Sonic'i sevdiğini fark edince bu konuyu Amy ile konuşarak Sonic ile yakın bir dost olacağını ama aralarına girmeyeceğini söyledi. Böylelikle dostluklarına zarar gelmedi.
Ailesini evleri saldıraya uğradığı sırada kaybetti. 2 kardeşini, annesini ve babasını... Annesinin son sözleri "Her zaman gülümse! Etrafına neşe kat!" olduğundan annesine söz verdiğini düşünerek. Üzülmeyi kendisine yakıştırmıyor, sözünü bozduğunu düşünüyor.Aile boşluğunu Sonicler ile takıldığı sırada doldurduğunu her seferinde hissettiğini hissediyor. Sonic takımı onun bir dostlardan oluşan bir aile gibi. Özellikle Sonic ve Amy...
Sonic onun için bir idol, . Amy ise canından çok sevdiği bir abla gibi...Yazılma tarihi: 24/06/21
692 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAMLANDI「 BİR GÜL ve KARANLIK BİR ZÜMRÜT 」
Fanfiction"Benim en çok canımı acıtan şeyin ona hala aşık olmam sanırdım. Meğersem yanılmışım. Canımı acıtan şey eski günlerin özlemiymiş..." Başlama tarihi: 2018 Bitiş Tarihi: 11/04/2022