MULTİMEDYA:BERÇEM BEYOĞLU
📌NOT:Okumaya başlamadan önce yazı büyüklüğünüzü ayarlamanız rica olunur.Sayfa düzeni birinci ve ikinci kademe büyüklüğe göre ayarlanmıştır.
Okuduğumuz saati ve yeri yazalım bakalım :)
Sınır : 400 oy 400 yorum
*****************************************
BERÇEM'DEN :*****************************************
Boran bagajdaki bavulları çıkarıp yere indirirken ben de tek koluma taktığım spor sırt çantamı diğer koluma da geçirip arabadan indim."Sana yardım etmemi ister misin ?"Yanımızda iki tane koca bavul bulunuyordu.Başıyla 'gerek yok' der gibi geçiştirdiğinde omuzlarımı silkip önümdeki kocaman eve baktım.Hiç giresim yoktu şu lanet eve.Akrep öğlen saatlerini gösterdiği için güneş de tam tepedeydi.Bagajdaki eşyaları çıkaran Boran'a baktığımda başında güneşten koruyacak şapka olduğunu görmediğimden dolayı kaşlarımı çattım."Niye şapkanı takmıyorsun ki ?" Gözlüğünü şimdiki gibi güneşli havada asla takmamazlık yapmazdı fakat iş şapkaya gelince pek hoşlanmıyordu.Söylene söylene arabaya bindim ve ön koltuğa geçip vites koluna taktığı siyah spor şapkasını alarak indim.İki bavuluda eline almadan hemen önce bagaj kapağını kapatıp alnına düşen saçlarını geriye yatırdı.Bavulları alırken yanına gidip elimdeki şapkayı kafasına geçirdiğimde bana doğru kafasını çevirip sessizce gülümsedi.Bu Boran dilinde teşekkür ederim demekti.Eve doğru ilerleyip sakince kapıyı çaldığım ve yanaklarımı havayla doldurup nefesimi serbest bıraktım."Hiç bu eve giresim yok Boran."
Kapı açılmadan önce alnıma dudaklarını bastırıp sessiz kalmayı tercih etmişti.Gözlerimi devirdim.Çok geçmeden kapının açılmasıyla ilk olarak Rozelin'i gördüğümde onun bana gülümsediği gibi ben de ona gülümseyip öne atıldım."Hoş geldiniz Berçem abla,"diyerek ellerini belime sardı.Onu özlediğim için sıkı sıkıya sarıldım geri çekildiğimizde "Hoş bulduk güzelim."
Rozelin saçlarını arkadan arkadan dağınık bir topuz yapmış üzerineyse dizlerinde biten,beyaz,sarı çiçekli,yarım kollu bir elbise giymişti."Yazı getirmişiz,"diyerek göz kırpıp üzerine bakış attım ve beğendiğimi belli ederek ıslık çaldım.
"Hanımlar sarılmanız bittiyse kapı ağzından çekilseniz mi artık ?" Bir an için elindeki ağırlıklarla unuttuğum Boran'a bi bakış attım ve mahçupça alt dudağımı dişlerimin arasına verip kenara çekildik.Rozelin'i kolumun altına aldığımda o da elini beline sarıp Boran'ın geçmesini bekledi.Bavullarla birlikte geçip giderken önümüzde durup Rozelin'e baktı gözlüklerinin üstünden."Görüyorsun değil mi cimcime ?"deyip bana bakarak yüzünü buruşturdu ve tekrar Rozelin'e döndü."Senin bu ablan hep böyle.İki göz görmeyince bana ne zulümler ediyor bir bilseniz." Rozelin kıkırdarken ben de şaşkınlıkla yukarı kalkan kaşlarımla birlikte arkasından bakakalmıştım."Uyuzluk desen var."
Rozelin'e doğru baktığımda ise hâlâ gülümsüyordu.Saçlarını diğer elimle karıştırıp kendimle birlikte onu da ilerletmeye başlattım."Gülme kız sen de,destek çık ablana." "O zaman kadınların gücü adına Berçem Abla,"dediği gibi elini kaldırıp hemen beşlik çaktık.Merdivenlerim başına geldiğimizde "İkinizinde yüzüne renk gelmiş resmen abla,"diyerek konuştu.Konuşurken bir yandan da eteğinin ucuyla oynuyordu.Şeker kız Candy gibi çok tatlı,çok kendi halinde,masum bir kızdı.Kanım kaynadığı için yanağımı saçlarının üzerine koyup öyle yürümeye devam ettim."Bunun sırrı bu evden kaçmakta saklı Rozelin." Bu evden midir yoksa içindekilerden midir bilinmez boğucu ve kasvetli bir aurası vardı.Her köşesinde puslu ve insanın ruhunu daraltan bir hava hakimdi.Üstünkörü çevreye göz gezdirdiğimde etrafta kimseler görünmüyordu.Anlaşılan yine herkes kendi kabuğuna çekilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)
Ficción General📌NOT : İlk 19 bölüm acemilik eseri olup;yazınsal,mantıksal hatalar kitap düzenlemeye alındığında giderilecek ve yeniden yazılacaktır. *************************************** Siz hiç kaybetmekten korktunuz mu ? Sizi sevdiğini sandığınız kocanız eski...