23.BÖLÜM

13.1K 627 488
                                    

MULTİMEDYA:BERÇEM BEYOĞLU

Arkadaşlar sizden bol bol satır arası yorum bekliyorum.

Bakın altını çize çize belirtiyorum lütfen satır arası yorum yapmadan geçmeyin inanın yorumlarınız bir yazan için oylardan bile daha değerli.

Bu bölüm iki bölüm uzunluğunda yazıldı.

Alıntıları profilimde paylaşıyorum o yüzden beni takip ederseniz okuma şansı sağlayabilirsiniz.

500 yorum 600 oy istiyorum.

KEYİFLİ OKUMALAR...

************************************
BERÇEM'DEN :

************************************
Tatilimizin bu kadar kısa süreceği planımızda yoktu fakat bu kadarlık bir süre bile yaşanılanlarda uzaklaşmamı sağlamış ve beni olumlu yönde etkilemişti.Boran bagajdan bavullarımızı çıkarırken ben de içeriye doğru hareket ettim.Yol yorgunuyduk ve bir an önce yatıp dinlenmek istiyordum.Avluya geçtiğim zaman görünürde kimsenin olmadığını fark ettim.Herkes uyumuş olmalıydı çünkü hem saat çok geç olmuştu hem de herhangi bir odanın ışıkları yanmıyordu.Boran'ın gelmesiyle durduğum yerden hareket edip onun peşi sıra odaya girdim.Fatma abla biz gelmeden önce odamızı temizlemişe benziyordu çünkü her yer mis gibi kokuyordu.

Boran odanın köşesine bavulları koyarken ben de banyoya ilerledim."Ben duşa giriyorum hayatım."Tişörtünü başından çıkardığı gibi değiştirmek için yatağın üzerine indirdiği temiz kıyafeti giymeden "Bir dakika,"diyerek beni durdurdu ve çok geçmeden yanıma geldi.Ne oldu diye sormama kalmadan belimden tutup beni kendine çekmişti.Gözlerime derin derin bakarken şaşkınlığımı fırsat bilip beni sert ve tutkulu bir şekilde öptü.Öyle duygulu öyle ateşli bir öpücük bahşediyordu ki bana alt dudağımı emdiği sırada ben de dayanamayıp ona karşılık verdim.

Çıplak sırtını ellerimle okşarken dayanamayıp alt dudağını ısırdım.Sanki beni kendine katmak ister gibi belimden göğsüne daha büyük bir baskı uyguluyordu.Sağ eli beni çıldırtacak bir yavaşlıkta sırtımdan aşağıya inerken en sonunda kalçamın üzerinde durmuş ve beni çekerek kendine bastırmıştı.İkimizde aynı an da inledik.Şu an sadece o ve ben kalmıştık sanki dünyada.Ellerim gitgide uyuşuyor zihnim karıncalanıyordu sanki.Kasıklarıma kadar inen bu bir sıcalık âdeta bütün vücudumu istila etmişti ve beni boncuk boncuk terletiyordu.Daha fazla ileri gitmek istemeyip ellerimi göğsüne koyarak baskı uyguladım.Niyetimi anlamış olacaktı ki zorlukla geri çekilmiş alnını alnıma yaslayarak soluklarını düzene sokmaya çalıştı."Bir an önce duşunu al ve gel,yoksa ben kendimi daha fazla tutamayabilirim."

Demin yaşadığımız ânın sarhoşluğuyla kendimden geçmiştim sanki.Konuşmaya mecalim olmadığından dolayı başımı olumlu anlamda sallayıp son kez göğsüne bir öpücük kondurarak ondan ayrıldım.

Soluk soluğa banyoya girip kapıyı kapattığım gibi sırtımı yasladım ve düzene girmeyen nefesim için kendime biraz zaman tanıdım.Onu öyle çok seviyordum ki göğsüm sıkışır gibi oluyordu bazen.İnsanın sevdiğine dokunması,ona olan çekimi ihtiyaçtan öteydi.Bir zorundalık,bir mahkumiyet...Artık ne söylerseniz söyleyebilirsiniz ama kesinlikle tensel bir enerjiden çok daha fazlası idi.Biraz önce yaşadıklarımın etkisinden yavaş yavaş kurtuluyordum.Bu sırada üzerimdeki kirli kıyafetletimi birer birer çıkarıp sepetin içerisine koydum.Ilık suyun altına girdiğim zaman gözümün önüne gelen tutkulu görüntüler bana hiç mi hiç yardımcı olmuyordu.Suyun her akışında biraz daha gevşediğimi ve yorgunluğumu attığımı hissedebiliyordum.Peyderpey akan ılık su git gide mayışmama neden oluyor gibiydi.Yaklaşık yirmi dakika sonra duştan çıkmıştım.Toz pembe bornozumu üzerime geçirdiğim gibi saçlarımı da havlu ile sardım ve odaya geçtim.

BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin