MULTİMEDYA:BORAN BEYOĞLU
Şu an ki ruh halimizi tek emoji ile anlatalım mı ?
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
(HEMEN BİRŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM. MUTLAKA OKUYUM VE YORUM YAPIN)
Okurcanlarım,bir konuya açıklık getireyim buradan.Bu bir aşk kitabı.Farkındaysanız eğer alışık olduğunuz aynı tarz hikayelerden farklı.Benim duyguyu geçirebilmem için Berçem'in aşkını,sevdasını yazmam gerekli.Ayrıca Berçem,baba evinde aylarca kaldı bunu kimse görmedi.Berçem'in aşkına sizler şahitsiniz,Boran değil.
Boran'la neredeyse karı-koca hayatları bitmiş durumda.Siz Boran'a aşık diye Berçem'e salak,gerizekalı moduna sokup onu yargılayamazsınız.Aylardır yan yana uyumuyorlar bile.Boran kızı zorla öpmese yanaşacağı da yok.Ama nedense belli bir kesim kız yatağına girmiş gibi konuşuyor.
Her kafadan bir ses çıktığı için siz sanıyorsunuz ki ben kitabı yorumlara göre şekillendiriyorum.Ama bu mümkün değil arkadaşlar.Hikaye tamamen benim kontrolümde ilerliyor.Düzen ve disiplini sağlamam için bu gerekli.Tekrar söylüyorum.Hikaye benim kafamda nasıl tasarlanmışsa öyle ilerliyor...
Yeter bitir dediğinizi duyar gibiyim...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Allahını seven oy verir.
Sınır 400 vote 700 yorum...
o zaman;
Herkese iyi okumalar...
************************************
BORAN'DAN************************************
Sevmek ve nefret etmek arasındaki ince çizgi,belkide hayatımın merkezi haline gelmişti.Çelişkili durumlar,ihtiraslı oyunlar,sürekli bir rekabet halinde olan güç arayışı...
Eskiden dert ettiğim şey tam da bunlarla ilgiliydi.Hayatın zorluklarını analiz eder ve kendimce otokontrol yapardım.Fakat son zamanlarda özeleştiri yapıp,empati kurmam daha baskın geliyordu.
Önümdeki evraklardan,bir an önce kurtulmak adına son imzamı da atıp ayaklandım.Siyah takım elbisemin ceketini giyip,cüzdanım ve arabamın anahtarlarını alarak kapıya ilerledim.
"Ben çıkıyorum Hâle.İmzaladığım dosyaları Sinan Bey'e bıraktıktan sonra sen de çıkabilirsin."
"Nasıl isterseniz Boran Bey,iyi akşamlar."dediğinden hemen sonra asansöre binip aşşağıya indim.Sekreterim Hâle,yirmili yaşlarda temiz bir kızdı.Yeni evli olmasına rağmen,ona verdiğim izin süresini aşmayıp hemen işlerinin başına koyulmuş ve daima çalışkanlığı ile takdirimi kazanmış biriydi.
Arabama binip yola koyulduğumda,cama vuran yağmur damlaları görüş açımı bulanıklaştırdığı için silecekleri çalıştırdım.Bu akşam Dilzar'ın ailesi akşam yemeğine geleceklerdi ve ben Berçem'i yalnız bırakmak istemiyordum.Bir an önce konağa varıp ona sarılmak isteyen güçlü yanımı zar zor bastırıp,gözüme ilişen bir kuyumcuyla aklıma bir fikir gelmişti.
Her ne kadar dün gece dedikleri için ona fazlasıyla kızgın olsam da,benim hayaline bile dayanamadığım olayları o yaşamıştı.Ona söyleyemediklerimi ısrarla görmemesi ve fazlasıyla duygusal yaklaşması işlerimi gittikçe daha da zorlaştırırken,bazı hamlelerimde daha sağlıklı sonuç elde edebilmem için maalesef ki biraz daha zaman geçmesi gerekiyordu.
Beni bir bakışına esir eden,bir gülüşüne hasret bırakan,kokusuna mahkum bırakan kadındı benim Berçem'im.
Dün söyledikleriyle kendimi kaybedecek raddeye gelmiş,âdeta gözüm birşey görmez olmuştu.Fakat Berçem'i başka bir adamla hayal ettikçe aklımı kaçıracak gibi oluyordum.Benim kadınım sadece bemindi ve bana ait kalırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)
Ficción General📌NOT : İlk 19 bölüm acemilik eseri olup;yazınsal,mantıksal hatalar kitap düzenlemeye alındığında giderilecek ve yeniden yazılacaktır. *************************************** Siz hiç kaybetmekten korktunuz mu ? Sizi sevdiğini sandığınız kocanız eski...