14.BÖLÜM

12.6K 791 427
                                    

MULTİMEDYA:DİLZAR ÇETİN

BURAYA OKUMAYA BAŞLADIĞINIZ SAATİ YAZALIM.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Keyifli okumalar...

************************************
BERÇEM'DEN DEVAM

************************************
Düşünmeye takatimin kalmadığı bir andaydım.

Şaka gibiydi.

Kocam bana kolye almış.

Aman ne hoş !

Onu ve onun aldığı hiç birşeyi istemiyordum.

Öfkeyle kapıyı çarpıp gözlerimi yumarak derin bir nefes aldım.Islak olan saçlarım,omuzlarımdan aşağıya dökülürken,banyoya gidip saç kurutma makinesini dikkatle prize taktım.On dakikalık bir kurutma faslından sonra dolabımın karşısına geçip,Boran buradayken gelişigüzel üzerime geçirdiğim kıyafetleri çıkararak zümrüt yeşili elbisemi giydim.

Bu gece özellikle en güzel kıyafetlerimi giyecektim.Yaşananlar yüzünden çektiklerimi başkalarının bilmesine gerek yoktu.Onlar aşağıda keyifli sohbetler eşliğinde rahatça yemeklerini yiyeceklerse,ben de kendi evimde bir yabancı gibi durup odama tıkılmayacaktım.

Sanki tüm kırgınlıklarım geçecekmiş gibi bir de bana kolye almasına ayrıca sinirlenmiştim.

Aynanın karşısına geçip,pufa oturduğumda elbiseme dikkat ederek makyajımı yapmaya başladım.İlk olarak nemlendirici kremi yüzüme uyguladığımda bunu,sırasıyla fondoten ve aydınlatıcı takip etmişti.Kuyruksuz ince aylaynırımı ve siyah göz kalemimi de kullandığımda yuzde doksan hazır duruma gelmiştim.Göz farı çok özel bir gün olmadığı müddetçe kullanmasamda,şimdilik sürmek isteyerek siyah ve kahverengi tonlarının hakim olduğu paleti elime alıp,fırça yardımı ile gözlerime uyguladım.

Son olarak dudaklarıma parlatıcı sürüp,parfümümü sıkarak hazırlanmıştım.Ayaklarıma siyah dolgu topuk rugan terliklerimi giyimce de geriye yapmam gereken tek birşey kalmıştı.

Aynaya bakıp şalımı başıma attığım da,gözüm berjerin üzerindeki karton poşete takıldı.Son kez kendimi kontrol edip,iyi göründüğüme kanaat getirdiğimde,adımlarım beni berjere doğru götürmüştü.

Paketi yavaşça açınca,içinden inci bir kolye çıkmıştı.Hemen yan tarafındaki sarmaşık şeklindeki broş parıl parıl parlıyor,incilerin bile ihtişamını gölgeliyordu.Aklımın daha fazla bulanmasını istemeyerek,kutusuna yerleştirdiğim gibi kapıya ilerledim.

Umarım şu kadın henüz aşağıya inememiştir !

Adımlarım beni bir alt kattaki odaya götürdüğünde,bir müddet bekleyip derin bir nefes aldım.Onu ilk defa muhattap alacaktım ve bu farklı bir histi.Kocamın dokunduğu,öptüğü,hatta yüksek ihtimalle sevdiği kadınla konuşmak berbat değil,tam anlamıyla ölümle eş değerdi.

Yavaşça kapıyı çalıp beklediğimde,içimdeki karmaşadan dolayı hafif ellerim titriyordu.Açılan kapının ardından çıkan kadın,ilk olarak beni gördüğüne şaşırmış sonra ise kaşlarını çatmıştı.

Anlaşılan benim ondan hoşlanmadığım gibi o da benden hoşlanmıyordu.

"Ne vardı ?"

Elinin körü !

Bir adım yaklaşıp elimdekini ona uzatmamla,anlamazca bana baktı.

"Bunu sana Boran gönderdi."deyip eline tutuşturduğum gibi arkamı döndüm.

BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin