MULTİMEDYA : PİNTEREST
📌NOT:Okumaya başlamadan önce yazı büyüklüğünüzü ayarlamanız rica olunur.
📌Satır arası yorum yapmadan ve oy geçmeyin lütfen.Sınır falan da yok kafanıza göre takılın ama bol yorum isterim xmsmxm.
************************************
BERÇEM'DEN :************************************
"Evet Boran seni dinliyorum."Korkuyordum.
Uzun zaman sonra ilk defa korkuyordum.En son bu kadar korktuğumu annem ve babamın ölüm haberini aldığım zaman yaşadığımı hatırlıyorum.Şey gibiydi...
Kaybetme korkusu, yapayalnız kalma hissi...
Sevdiklerim bir bir giderken hayat arkadaşımında avuçlarımın arasından kayıp gitmesinden korkuyordum.Çoktan kayıp gitmemiş miydi zaten Berçem ?
Sessiz odada hızla atan kalbimin sesine Boran'ın kapı ardından gelen boğuk sesi karışmıştı.Sanırım o da benim gibi sırtını kapıya yaslamış soğuk zeminde oturuyordu. "Yanılmıyorsam on dört ay kadar önceydi..." On dört ay kadar önce.Yani o kadın hayatımıza girmeden üç ay kadar önceye tekabül ediyordu.Dudaklarımda; bize, hayatımıza, evliliğimize, aşkımıza acıdığımı belli edercesine alaylı bir gülümseme belirdi hafifçe.Titrek bir nefes alıp hemen ardından bir süreliğine tuttum.Şimdi duyacaklarım bulanık zihnimi berraklaştıracak ve beni bu belirsizlik denizinde boğulmaktan kurtaracaktı."Şirkette işlerin çok yoğun olduğu günlerdi.Yeni bir iş bağlamıştık.Yurtdışında anlaştığımız bir markanın önümüzdeki beş yıl boyunca ham madde ihtiyacını biz karşılayacaktık.Tarladan kaldırdırılacak bütün mahsüle taliplerdi."
Yutkunup sessizce bir nefes verse de kapının ardından duyabilmiştim.Sözünü kesmeme kararı alıp her şeyi yalın ve anlaşılır bir şekilde anlatmasını bekledim.Farkındaydım.İşin beni ilgilendirmeyen kısmından başlaması aslında yapacağı asıl konuşma için kendini rahatlatma güdüsüyle istemsizce yaptığı bir eylemdi.Ah insan psikolojisi...
Her ne yaşamış olursak olalım karşımda beni kaybetmekten korkan bir adam vardı, inkâr edemezdim.Bu yüzden en az benim kadar gergin olduğunu düşünüyordum.Bir süre sessiz kalmasının ardından hemen sonra kapı ardından yükselen sesiyle kulak kesildim."Alım-satımları yaptıktan sonra yıllık kâr kazancını, gelir dağılımını kontrol ettiğim bir zamanda telefon aldım." Yine kısa bir duraksamanın ardından devam etti."Fabrikada ufak bir sorun çıkmıştı.İşlerim çok yoğundu fakat bir boşluk bulup gitmem gerekiyordu." Seslice nefes verdi.
Üzerimdeki ince bornoz zeminin soğukluğunu kesmiyor bilakis pencereleri poyraza bakan odanın soğuk havası ile birlikte çenemi hafiften titretiyordu.Buna rağmen nefesimi tutmuş hiçbir şeyi umursamadan kulak kesilmiştim.Dizlerimi dikkatli olacak şekilde kendime doğru çektim ve ellerimi üzerinde bağlayıp soğuktan titreyen çenemi dayadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)
Genel Kurgu📌NOT : İlk 19 bölüm acemilik eseri olup;yazınsal,mantıksal hatalar kitap düzenlemeye alındığında giderilecek ve yeniden yazılacaktır. *************************************** Siz hiç kaybetmekten korktunuz mu ? Sizi sevdiğini sandığınız kocanız eski...