5.BÖLÜM

13.6K 683 1.9K
                                    

MULTİMEDYA:DİLZAR ÇETİN

Beni takip ederseniz alıntıları okuma şansı yakalayabilirsiniz.

Bu bölüm Berçem ile birlikte ağladığımız yeter dedim.O yüzden Dilzar'ın anlatımından yazdım.Bakalım Dilzar'ın duyguları ve düşünceleri ne yöndeymiş .

Lütfen bu hikayeyi okuduğunuzda final olmuş bile olsa oy vermeyi bırakmamanızı diliyorum.

Sınır   500  vote ...

Keyifli okumalar...

**********************************
DİLZAR'DAN

**********************************
Kuma olmak.

Aşık olmak.

Aşık oldurmak.

Kuma oldurmak.

Tüm bu eylemler bazıları için çok uzak kavramlarken,bazıları için ise fazlasıyla yakındı.

Ama bunların dışında sevmek ve sevilmek kavramları da vardı.Gerçekten sevgi hissetmek o sevgiyi daimi kılardı.

Aşk dedikleri belki bir hevesti.Ya da diğer insanlar ile olan sevgiyi ayırt etmek için kullanılan bir sözdü.

Sonuçta insan annesine de sevgi duyar ve severdi.

Babasına da sevgi duyar ve severdi.

Kardeşine de sevgi duyar ve severdi.

Belki de insanlar sevgiliye duyulan sevgi farklılığını belirlemek için aşk kavramını kullanmışlardı.

Ama bana göre en önemlisi sevilmekti.

Hangimiz sevilmeyi,bir adamın aşığı olmayı istemezdi ki.

Beni kötü sanıyor olabilirlerdi.

Ben bir ağanın kızıydım.Kuma gelmek istemeseydin kimse seni zorlayamazdı diyebilirlerdi.

Öyleydi de.

Ama kuma bile olsam sevilmek ve değer görmek istediğim için kabul etmiştim.

Babam benim bu dünyada ki sadakatine güvendiğim tek erkekti.Benden sevgisini asla esirgemez,daima yanımda olurdu.

Bir dediğimi iki etmez,isteklerimi daima önemserdi.Annemin vefatından sonra üzerime daha çok titrer olmuştu.Benden büyük bir ağabeyim vardı.O da İstanbul'da doktordu.Çalıştığı hastane de meslektaşı olan bir kadınla evlenmiş ve iki oğlu vardı.Bizi ziyaret etmek şöyle dursun,toplasan yılda iki veya üç defa arar sorardı.

Bu yüzden ağabeyimi pek sevmezdim.

Babam bana yeterdi zaten.

Benim babam kökleri toprağa sıkı sıkıya bağlanmış ulu bir çınardı sırtımı güvenle dayayacağım.

Bundan iki yıl önceydi.

Boran,tüm heybetiyle ve yakışıklılığıyla kapımıza dikilmiş beni ailesi ile birlikte istemeye gelmişti.

Boran,yakışıklılığı ve erkeksi hareketleriyle bütün kızların evlenmek isteyeceği saygın bir kişilikti.Adaletli bir ağa olmasının yanında,yiğit ve mert bir karaktere sahipti.

Aşıktı bana.

Sevdalıydı.

Düğünlerde karşılaştığımız da gözlerini benden alamaz,her daim bakışlarını üzerimde hissederdim.

BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin