TANITIM

44K 798 314
                                    

📌 NOT : KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE YAZI BOYUTUNUZU AYARLAMANIZ RİCA OLUNUR.SAYFA DÜZENİM BİRİNCİ VE İKİNCİ KADEME BÜYÜKLÜĞE GÖRE AYARLANMIŞTIR.

Herkese merhabalar,bu benim wattpadde yazdığım ilk hikayem ve sizden ufak bir ricam olacak ki o da şu;eğer bu kitap final olduğunda başlamış dahi olsanız lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın çünkü ben hep buralarda olacağım.

Yazdığınız yorumlar inanın çok heveslendirici bir şey benim için.Satır arası yorumlarınız her zaman en kıymetliler köşemde yer alır kalbimde.Hergün uğrayıp acaba bugün yorum yapan olmuş mu diye hevesle bakarım.Lütfen bu mutluluğu bana çok görmeyin.Neyse çenem düştü.ÖĞXDKQWKOHKDKSFĞQW...Sizi Berçem'in hikayesiyle baş başa bırakıyorum.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Buraya kitaba başladığınız tarihi ve saati bırakıralım o halde.

*****************************************
BERÇEM'DEN ALINTI :

*****************************************

"Bıktım artık senden."

Doyamadım daha.

"Nefret ediyorum senden,nefret."

Hiç beklemediğim bir şekilde o da bağırdı aniden."Et ulan !"O kadar öfkeli ve kızgın bağırmıştı ki yerimde irkildim bir anlığına."Ben de nefret ediyorum lan senden !"

"Kalbim kin dolu sana karşı,"diye karşılık verip olanca gücümle bağırmamla göğsünden bir kez daha ittim.Sözleri beni daha da öfkelendirmişti.O benden nefret edemezdi.

"Seni sevmektende nefret ediyorum ulan ! Allah'ın cezası kadın nereden girdin hayatıma."

"Asıl sen benim hayatıma nereden girdin kahrolası."

"Berç.."demesine fırsat vermeden sertçe dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Sanki bu anı bekliyormuş gibi bir an bile şaşırmadan kabul etti beni kendine...

**********************************

BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin