2.BÖLÜM

15.7K 771 906
                                    

Lütfen bu hikayeyi okuduğunuzda final olmuş bile olsa oy vermeyi bırakmamanızı diliyorum.

Sınır 500 vote ...

Keyifli okumalar...

***********************************
Neydi tam şu an da hissettiğim şey ?

Kırgınlık mı ?

Kızgınlık mı ?

Kıskançlık mı ?

Korku mu ?

Hüzün mü ?

Çaresizlik mi ?

Fazla düşünmeye gerek yoktu aslında.Cevabı şimdiden belliydi.Tabiki de ayrım yapamazdım.Çünkü bu duygular silsilesi bütün vücudumu ele geçirmişti.

Düşünme yetimi kaybetmiş gibiydim sanki.Bir yaprak misali savrulup gidiyordum.Hayatın bizi savurduğu yere doğru yol alıyordum.

Ya da çoğul konuşup,savruluyorduk demek en iyisiydi.Çünkü biliyordum ki bizim hikâyemiz asıl bu geceden sonra başlayacaktı ve bu hikâyenin başrolünü paylaştığım iki oyuncu daha vardı.

BİRİ KOCAM

diğeri ise,

KUMAM.

Şunu çok iyi anladım ki meğerse ben bir rüyanın içerisindeymişim bu zamana kadar.

Ve bugünde bu rüyadan uyanışımın vaktiydi.

Mutluyduk biz.

Aşıktık birbirimize.Hâlâ da aşığız.

Ama arada koca bir fark vardı.Eskiden aşkım bana mutluluk verirken şimdi ise kızgın bir maşa misali kalbime saplanıyordu.Öyle eskiden dediğime ise bakmayın boş bulunupta öyle dedim.Yoksa 'eskiden'diye nitelediğim zaman dilimi,çok değil bir ay önce kadardı.

Umarsızca ağlamak,heralde üzerine kuma gelen bir kadının yapabileceği tek şeydi.Kaç kadın benim yerimde olmak isterdi ki ?

Kaç kadın kocasının kalbini paylaşmak isterdi ?

Kaç kadın kocasını başka bir kadının yatağına gönderebilirdi ?

Kaç kadın kocasının gözlerinde başka bir kadının gölgesini görmek isterdi ?

Ben söyleyeyim.Hiçbir kadın.

Üzerine kuma gelmesi demek, devam eden bir hayatın içinde senin silik bir nokta olman demekti.

İçinde hiç sönmeyecek bir yangının ilk kıvılcımları demekti.

Kuma demek kocanı paylaşman demekti.

Her gece,yanı başında sarılarak uyuduğun kocanın nefesini istediğin an ensende hissetmemek demekti.

Kuma demek paylaşmak demekti.
Lakin bu hayatta paylaşılmayacak şeyler vardı.

Bencil değildim.

Yemeğimi payalaşırdım.

İçeceğimi paylaşırdım.

Giyeceğimi paylaşırdım.

Sevgimi paylaşırdım.

Ama sevdamı paylaşamazdım.Böyle birşeyi kimse kaldıramazdı.Hiçbir kadın üzerine kuma gelmesine dayanamazdı.Sadece zorunda kaldıklarında dayanır gibi görünürlerdi o kadar.

BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin