MULTİMEDYA:Berçem Beyoğlu
Yalnız Berçem çok güzel bu fotide 😍
Buraya okumaya başladığımız yeri ve saati bırakalım mı,ne dersiniz ?
⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰
Lütfen bu hikayeyi okuduğunuzda final olmuş bile olsa oy vermeyi bırakmamanızı istiyorum.🙏
Sınır 500 vote ...
KEYİFLİ OKUMALAR...
************************************
Neydi huzur ?Nerede saklıydı ?
Tam yanıbaşımızda mıydı ? Yoksa da çok uzaklarda mı ?
Gaflet perdesiyle örtülü gözlerimizle göremiyormuyduk yoksa ?
Peki bu gizli hazine parayla satın alınabilir miydi ? Huzur pahalı kıyafetlerin,parıldayan mücevherlerin,son model arabaların ve ihtişamlı evlerin ardında mı gizliydi ?
Yoksa da kapalı kapılar ardındaki binbir sıkıntıya rağmen'çok şükür bugünde çocuklarıma ekmek getirebildim'diyen bir babanın,'akşam eve geldiğinde kucağına baba diye atlayan çocukları ve sevgi ile tebessüm eden eşinin sıcaklığında mı gizliydi ?
Huzur,saklambaç oynayan küçük,tatlı ve yaramaz bir çocuk gibiydi.Hangi duygunun arkasına saklandığı tartışılır bir gerçekti.
Belki mutluluğun ardına saklanmıştı,belkide acıların...
Peki her mutluluk beraberinde huzuru getirir miydi ?
Aşk beraberinde huzuruda bahşeder miydi ?
Hiç sanmıyordum ?
Huzur,saklı bir hazineydi benim için.Bu satten sonra ya bulurdum kaybettiğim huzuru,ya da geri kalan ömrüm boyunca bir arayış içerisinde olurdum.
Şu an için bildiğim tek şey Boran'ın ağzından çıkacak kelimelerin beni huzura kavuşturmasa da,en azından bana söylediği kelimelerin gerçekliğini ölçmeme neden olacaktı.Öyle hissediyordum.
Bu satten sonra Boran'ın ne yalan ne de gerçek sevdasını istemiyordum.Ama yinede içimdeki aşık Berçem,bana söylediklerinin doğruluğunu teğit etmek için bunu ona sormam gerektiğini kulağıma fısıldamıştı.
Boran bir kere bana yapacağını yapmış,o kadını nikahına almıştı.Onu göndersede bende ki eski değerini kazanamazdı.Ben eski Berçem olamazdım.Evliliğimiz eski huzuruna kavuşamazdı.Çünkü güven bir kere kırıldıysa çok zor tamir edirlirdi.
O kadını nikahına alıp,beni yok saydığı gün Boran benim için bitmişti.Şu dakikadan itibaren,o lanet olası avluda Boran değil Dilzar,on tane Dilzar'ı daha nikahına alsa umrumda olmazdı.
Fakat Boran'ı denemektende birşey kaybetmeyeceğim için bu soruyu sormamda bir sakınca görmemiştim.
Ya yine paramparça olacaktım,ya da inanmasamda bir nebze olsun rahatlayacaktım.
Kaskatı kesilmiş bedeni dikkatimden kaçmazken,biraz önce beni öpen dudaklarından çıkacak iki kelime Boran'ın değerini daha da düşürecek,bende ki Boran'ın yok olmasına neden olacaktı.
"Evet Boran,seni dinliyorum.Bana bir cevap ver."diyerek göz temasımı kesmeden konuştum."Niye susuyorsun Boran ? Konuşsana !"diyerek sinirime hakim olamayıp iki elimle göğsüne vurdum.Bir milim bile yerinden kıpırdatamasamda şaşırdığı her halinden belliydi."Nerede o aşık Boran ?Nerede benim için savaşmaya hazır Boran Ağa ?"dedikten sonra göğsüne birkez daha vurup içimdekileri atmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERÇEM GELİN (DEVÂM EDİYOR)
Ficción General📌NOT : İlk 19 bölüm acemilik eseri olup;yazınsal,mantıksal hatalar kitap düzenlemeye alındığında giderilecek ve yeniden yazılacaktır. *************************************** Siz hiç kaybetmekten korktunuz mu ? Sizi sevdiğini sandığınız kocanız eski...