Řekla jsem že je to náš dům a mamina zkušebna, jeden z těch kluků se ke mně přiblížil, ja jsem dala nahoru kříž tak se zase vrátil.
Řekli že jsou hudební skupina Sunset Curve, jeden se jmenoval Regie ten hrál na kytaru, druhý Alex hrající na bicí a třetí ten co nejvíce mluvil se jmenoval Luk a hrál na kytaru a zpíval.
Pak se ptali jak se jmenuju řekla jsem jim že se jmenuji Julie.
Nechala jsem je tam a šla pryč.
Na schodech se za mnou zjevil Luk, lekla jsem se ho ale on mi řekl že chápu že je těžký tomu všemu věřit že i oni to stále nepobiraji ale je to tak.
Já jsem Lukovi řekla že jsem měla dost těžký den skrz hudebku, on to chápal ale zase chtěl abych pochopila já že mamina zkušebna byla i jejich, pak řek že si všimnul textu na pianu.
Ptal se či to jsou texty, řekla jsem že mamky, Luk řekl že mamka píše skvělý texty.
U toho jsem trochu zesmutněla a řekla že mamku tu už není že umřela, a proto ja nezpívám.
Bylo vidět že ho to mrzí.
Chtěl mně nejspíš obejmout jenže když se mně dotkl jen kouskem ruky tak ta ruka mnou jen proklouzla.
Pak se tam objevili i Regie a Alex, řekli že nemají kam jít a jediná možnost je zůstat tady.
Sice jsem z to nebyla šťastná ale nechala jsem je tam.
Šla jsem si lehnout.