Vím co to pro nás znamená

30 1 0
                                    

Šli jsme k nějakému domu na zahradu.
Tam jsme koukali do okna, byl vidět Luk jak sedí na lince a kouká na dva starší lidi.
Kluci mi řekli že Luk má dneska narozeniny, a že to jsou jeho rodiče.
Ta nehodo se stala na jeho narozeniny, den předtím se s rodiči strašně pohádal.
A proto když jsem řekla že Luk je strašný sobec, tak zmizel sem.
V tu chvíli mě to tak neuvěřitelně mrzelo.
Kluci se mě zeptali jestli si to ještě nechci rozmyslet, a na to hned odešli.
Luka jsem ještě chvíli pozorovala.
Pak jsem šla domů, šla jsem rovnou do zkušebny, a klukům řekla že s nimi chci být.
Začali jsme skoušet, po půl hodině se tam objevil Luk, hned se divil co se stalo že jsem změnila názor.
Řekla jsem že mi došlo co všechno pro nás hudba znamená, a proto o to nemůžeme přijít, a ještě jsme mu popřála k narozeninám.
Chvíli jsme hráli, a jak pak šla do domu.
Nuc zajímavá ho se už nedělo, až na to že jsem zapomněla na to že dnes večer hrajeme na tý akci od Flynn.
Jenže mám zaracha od táty, takže stejně nikam nemůžu.
Po chvíli se u mě v pokoji objevil Luk, a ptal se proč se nepřipravuji, řekla jsem mu že mám zaracha od táty, v tom se tam objevili kluci.
Řekli že nepůjdu po schodech ale oknem a táta se to nedozví.
Neměla jsem z toho nejlepší pocit ale nakonec jsem šla.
Řekla jsem klukům ať počkají venku, že přijdu za chvíli.
Převlékla jsem se, vylezla oknem a šla za Flynn.
Společně jsme šli do toho klubu.
Když jsme tam přišli tak zpívali Dirty Candy, divili jsme se co tady dělají, ale samoržejmě to by nebyl Ceriin táta aby ji tam nějak nedostal.
Po chvíli se tam objevili kluci, a Alex šel na pódium a tancoval s Dirty candy.
Bylo tp odreagující a vtipné ale vše jednou končí.
Carrie šla směrem k nám a ptala se co tu dělám jestli náhodou nemáme večerku.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat