Ptala se proč jsem tak rychle odešla, řekla jsem jí že to bylo až moc procítěné, ona mi samozřejmě řekla že když tancuju s klukem který se mi líbí nějakou dobu tak aby ne.
Jenže já ji odpověděla že celou tu dobu co jsem tancovala s Nickem jsem myslela na Luka.
Ona to moc dobře tušila tak řekla že dneska na tý oslavě se musím vyhýbat blízkému kontaktu s Lukem, hlavně očnímu kontaktu.
A aby to šlo líp tak pozveme Nicka na tu oslavu.
Pak jsem si vzala věci a šla radši domů.
Flyn šla se mnou, pomohla mi se připravit.
Pak jsem se šla domluvit s klukama a snažila se vyhýbat Lukovi a šlo to docela dobře.
Pak jsem odcházela a koukla jsem se na Luka a ten se tvářil tak posmutněle.
I mě to mrzelo ale aspoň na chvíli to taky být muselo.
Pak jsem vše doladili, a když už tam bylo docela dost lidí, tak jsem šla k pianu a začala hrát.
Po chvíli se připojili i kluci, držela jsem se v blízkosti Regieho a Alexe a v bezpečné vzdálenosti od Luka.
Když jsme měli společnou část s Lukem tak na mě Luk pohnul hlavou ať jdu k němu ale nešla jsem, opět měl ten smutný pohled.
Místo toho jsem obešla piano a tak jsme se dohodli s Flynn jsem si vlezla na to piano, ale opět tam byla část kde zpívám já ale hraje jen Luk.
Luk šel blíž ke mě, byli jsme blízko tak jsem se na něho hezky usmála a on se taky usmál.
Pak se vrátil zpátky k mikrofonu, a já zpět za piano.
Ke konci písničky si ke mě přisedl Luk a dozpíval to se mnou, a pak samozřejmě zmizel.
Flynn měla vítězný úsměv a já radši odešla.
Asi dvě hodiny jsem si tak všichni různě povídali a pak všichni odešli, já jsem se šla převléci a pomoc to tam všechno uklidit.
Pak mi Flynn řekla že jsem se trochu neudržela toho s tím Lukem.
Na to jsem se jen pousmála a dál se věnovala své práci, když konečně vše bylo uklyzený tak Flynn odešla.