A když najde jakéhokoliv ducha tak se mu na okamžik dostane do hlavy a řídí ho.
Luk to strašně mrzelo řekl že by mi nikdy nechtěl ublížit, nijak.
Byla jsem ráda že mi to vysvětlil ale furt nechápal proč jsem se já omlouvala,
řekla jsem že mně mrzí jak jsem byla nepříjemná.
S lítostí se na mně kouknul, řekl jsem mu ať si nedělá starosti.
Zeptala jsem se ho co to tu hrál, říkal že je to nová písnička na ten ples, což byla další věc o který jsem chtěla mluvit.
Ptal se mně jestli chci hrát s nimi na tom plese, chvíli jsem dělali že nevím, i když jsem strašně chtěla,Luk už přestával mít naděje, tak jsem řekla že si nepřeju nic víc než s ním hrát, trochu se ušklíbl tak jsem rychle dodala že i s klukama samozřejmě.
Zeptala jsem se ho jestli mi kousek zahraje, řekl že ano.
Ta písnička se jmenovala Finally Free.
Luk začal kousek zpívat, pak mně pobídl ať se přidám.
Byla to krásná písnička.
Ke konci tý písničky jsme se k sobě přibližovali, jenže to by nebyla Flynn aby nepřišla, oba jsme dělali že nic, Lukovi jsem věnovala omluvný výraz.
Flynn nám řekla že ples se zrušil kvůli technickým problémům.
Trošku mně to mrzelo ale pak nám Flynn řekla že je ve městě nějaká akce kde manažeři hledají talenty a že nás do ní přihlásila.
Byla jsem ráda i nebyla, Flynn odešla a já jsem tam stála jak socha.
Luk se ptal co se mnou je, řekla jsem mu že nedokážu zpívat před tolika lidma, a hlavně ne před tak důležitýma.
On se mně snažil uklidnnit že to zvládnu, protože kdyby ne tak nás tam Flynn ani nepřihlásí, a kdyby to tak bylo tak by tady nikdy nebyli.
Měl pravdu protože bych nedokázala zpívat ani před celou školou.
Když jsem s Lukem a klukama tak nervozita opadne.