Skoušeli jsem tu písničku, několikrát jsem ji prostě zkazila, furt mně užíralo to co řekli kluci zítra je tvůj den.
Radši jsme toho nechali, akorát by jsem se s klukama chytla.
Odešla jsem, dělala jsme nějaký věci, koukala na filmi a pak šla spát.
Ráno jsem se probudila dost brzo, slyšela jsme kluky že hráli, tak jsme se oblikla, pripravila a šla za klukama, hráli tam moji oblíbenou písničku od Boba.
Chvíli jsme je poslouchala a pak když si mě všimli tak jsme řekla že je to lepší než originál.
Moc to nechápali tak jsme jim pustila ten originál od Boba.
Kluci nebyli moc nadšený, řekli že je to Lukovo song.
Řekli že Bob s nima hrál ve skupině a vypadá to že ukradl Lukovo song.
Byli naštvaný a ptali se kde teď bydlí, řekla jsem jim ze na pobřeží, ale ať je nenapadne jít za ním a oni hned zmizeli.
Flynn pro mne přišla aby jsme šli do školy o trochu dřív.
Doufala jsem že to kluci stihnou do školy protože učitelka chtěla ještě jednou vidět mne s klukama.
Když už se blížil čas tak tam kluci furt nebyli.
Mrzelo mě to, učitelce jsem řekla jestli by to nešlo odložit že se s klukama nemohu spojit.
Nadšená z toho nebyla tak řekla ať to zruším, ať jde zaspívat Ceriiena skupina.
Ceriie do zpívala a všechny pozvala na večírek k ní domu.
Všichni přikývli a odešli.