Záchrana

28 2 0
                                    

A já si vzpomněla na to že když se to stane tak se ztratí ze světa, ale musím jim pomoct aby se tam dostala.
Potřeboval jsem to vstřebat tak jsem odešla, Luk na mě ještě volal ale já ho nevnímala.
Napsala jsem Flynn jestli by mohla opět přijít.
Přišla během chvilky.
Povídali jsme si, a já jsem pak šla za klukama že jim pomůžu s tím přejít na druhý břeh.
Byli rádi, já jako taky ale mrzelo mě že přijdu o další lidi na kterých mi záleží.
Luk to asi nějak zaregistroval, ale byl strašně slabý ale to i kluci.
Ničilo mě to, tak jsem šla pryč, jen jsem jim řekla že se zitra domluvíme jak zařídit to hraní v Orpheu.
Šla jsem si vzít něco k jídlu, a opět tam stál Luk u ledničky, lekla jsem se ho, jemu to přišlo vtipný takže to znamenalo že už asi  není tak slabý.
Ptala jsem se ho co tady dělá, řekl že si chce promluvit, opět.
Seděl na lince, já si zatím vyndala něco k jídlu, ptal se mě jestli jsem v pohodě.
Řekla jsem že jo ale on mi to nevěřil.
Nakonec jsem mu řekla že ne protože, nejdřív jsem přišla o mámu a teď přijdu i o ně, vždycky když je někdo koho mám ráda tak vždycky zmizí.
On řekl že ho to mrzí ale jinak to nejde, objevily se tam i kluci.
Řekla jsem jim že půjdeme do zkušebny, nechci aby mě tady viděl takhle táta.
Kluci tam byli poměrně rychle mě to trochu trvalo.
Řešili jsme to jak se dostat do Orphea, napadlo nás že by jsme využili i Villieho.
Domluvili jsme se co udělá Villie a kluci se postarají o to aby zavolali.
Ještě jsme si chvíli povídali, a pak jsem už nadobro odešla a šla spát.
Spát mi moc nešlo spíš jsme přemýšlela o klucích.
Ráno jsem vstala poměrně brzo, tak jsem si připravila věci, upravila se a převlékla.
Šla jsem do kuchyně kde byl papírek od táty že odvezl bráchu dřív a on jede  rovnou do práce.
Udělala jsem si kafe a vzala si toust,který jsem hned snědla a pak jsem se šla kouknout do zkušebny.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat