Jdi k čertu

33 2 0
                                    

Byl tam táta a Regie, táta si pobrukoval písničku ze včera a Regie taky, Regie mi něco říkal.
Ale táta pak začal taky mluvit, říkal že ho mrzí jak to včera dopadlo tak že napsal Flynn a že by jsme mohli udělat takovou menší párty na které by jsme jako skupina mohli zahrát.
Byla jsem ráda i Regie, ten řekl že to hned jde říct klukům.
Nešlo ho zastvit, s taťkou jsem se rozloučila a šla do školy.
Dala jsem si věci do skříňky, když jsem ji zavřela tak tam stál Luk.
Myslela jsem že ho zabiju, říkal že se chce zeptat co budeme hrát na tý párty.
Chtěla jsem něco říct jenže mi nedošlo že to vypadá že mluvím sama se sebou.
Tak jsem si vytáhla telefon a dělala že telefonuju a mluvila s Lukem.
Řekl že by jsme mohli zahrát Edge of Great, souhlasila jsem.
Říkal že to bylo asi vše co chtěl, když jsem se chtěla rozloučit tak řekl že by se mi chtěl omluvit a poděkovat.
Za to jak se choval a že mi chce poděkovat za to že sním mám strpení a že ho dělám lepším.
Řekla jsem že je to vzájemné i já jsem díky němu lepší.
V tu chvíli se tam objevil Nick jestli jsem připravená na hodinu tance, řekl že si i po několika hodinách přijde jako hrozný tanečník ale je rád že má alespoń mě že ho podpořím, v tom se do toho vložil Luk a řekl že tady zřejmě někdo jede po Julii.
Radši jsem to rychle s Nickem ukončila a řekla že za chvíli přijdu na hodinu.
Lukovi jsem řekla že se uvidíme doma, on mi ještě řekl že mě bude muset s klukama tepovat ještě víc než obvykle, a že moc dobře ví že se mu právě teď směju.
Šla jsem se rychle převlíct, a najít Nicka.
Když už jsme na hodině byli tak nějak všichni začali jsme tancovat, Nickovi to docela šlo.
Pak byla závěrečná otočka v tom jako by mě někdo vyměnil.
Zdálo se mi že tancuju s Lukem a k tomu zpíváme strašně romantickou písničku.
Byla nádherná a já si to strašně užívala dokud to neskončilo, v tom mě probudil Nickuv hlas.
Rychle jsem se vzpamatovala a rychle odešla z tance do hudebky.
trochu jsem si hrála na klavír tu písničku dokud nepřišla Flynn.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat