Chvíli jsem to pobírala, a pak jsem chtěla klukům říct to že hrajeme na plese, tak jsem šla ke zkušebně.
Slyšela jsem Luka jak to říká klukům to co se stalo, jenže řekl i to že to pro něj byla jen sranda.
Regie mně zahlídl a upozornil na mně, s lítostí jsem se koukla na Luka, to už jsem nevydržela, ale ještě jsem jim řekla že jsme měli hrát na školním plese jenže pokud to byla jen sranda tak se na to můžeme vykašlat uplně.
Regiho i Alexe to mrzelo ale Luk měl výraz lítosti i strachu.
A po tomhle jsem odešla.
Šla jsem se osprchovat a lehnout, všechno mně to mrzelo, Alex a Regie za to nemohou těch je mi líto, ale Luk, u toho mně to mrzí nejvíc.
Ráno jsem se vzbudila vzala věci, nasnídala a odešla do školy.
ve škole jsem furt musela přemýšlet nad Lukem, proč to vlastně udělal.
Měli jsme taneční hodinu když k nám přišli kluci z týmu, jejich trenér řekl že musí mít koordinaci nad svým tělem a s tím jim má pomoct tanec.
A k mému štěstí jsem s skončila s Nickem v páru.
Jo sice jsem do něho zamilovaná nějaký ten pátek jenže teď jeho místo převzal Luk, i když po včerejšku nevím.
Tanec proběhl docela dobře, pak jsme měli samé nudné hodině a pak šli konečně domů.
Těšila jsem se domů, chtěla jsem si to od Luka nechat vysvětlit tady pokud mi to vysvětlí.
Kousek od domu jsem potkala Reggieho a Alexe jak jdou pryč, říkala že se jdou jen někam kouknout a že Luk na mně čeká ve zkušebně.
Šla jsem tedy do zkušebny, a Luk opravdu byl ve zkušebně u piána.
Něco jsi tam hrál, chvíli jsem ho jen tak pozorovala dokud mně nepřistihl že ho pozoruju.
Začal něco říkat ale já se mu musela omluvit za to jak jsem byla nepříjemná, protože mně to mrzelo.
On šel blíž ke mně a chytl mně za ruce, řekl že ho to moc mrzí, ale že když byl se mnou tak to tak opravdu cítil jenže když se vracel za klukama tak se tam objevil Caleb, je to chlap který vlastní něco jako bar duchů.