Večer jsme si šla pro něco k jídlu a lednice byla otevřena a koukal do ní Luk, nejdřív jsme se ho lekla ale pak jsem to neřešila
Něco jsem vzala z lednice a zavřela ji, Luk nadával protože mu trvalo než ji otevřel já mu řekla že nerada plítvám energii.
Luk se toho hned chytl a řekl že přesně o tom chce mluvit o mně a moji energii.
V tloukal mi do hlavy že bych měla zítra na ty školní akci vystoupit abych se dostala do hudebky.
Řekla jsem mu že bych ráda ale za prvý nemám co zazpívat a za druhý by mi to asi ani nepomohlo.
To se mu samozřejmě nelíbilo tak mi dal papír na který byla písnička Bright že prý to se Sunset Curve nestihli nahrát a že jí klidně s pianem můžu použít.
Luk začal zpívat kousek refrénu já se k němu pak přidala, byl to nádherný okamžik.
Jako kdysi s mamkou, poté jsem mu poděkovala a on mi věnoval svůj nádherný úsměv.
Ráno jsem trochu nestíhala takze jsme se co nejdřív snažila dostat do školy.
Došla jsem do tělocvičny kde ředitelka měla proslov, poté už byla ráda na mne jít na pódium.
Kluci se tam zjevili, Regie poznal že se mi do toho moc nechce, Lukovi jsem řekla že to nemám dostatečně naskoušený že to nedám on mi řekl že kdyby mi nevěřil tak mi ten text nedá jenže mi věří že to dám tak ať jdu.