Buď uražený

22 2 0
                                    

Radši jsem si šla sednout za piano, jenže Luk ke mě přišel a zašeptal mi do ucha:
Že musíme dokončit co jsme začali ve škole.
Já mu nazpátek zašeptala :Že není co dokončovat že ve škole to skončilo tak jak mělo.
Na to na mě hodil pohled to si ještě vyřídíme.
Už teď vím že to nebude moc dobrý.
Zkoušeli jsem asi hodinu.
Zkouška byla docela dobrá ale Luk mě furt pozoroval jak kdyby mě chtěl na místě zabít.
Popravdě se mu ani nedivím.
Po zkoušce jsme si s klukama chvíli povídaly, pak je Luk poprosil jestli na chvíli odjedou.
Odešli, já se taky otočila že odejdu, ale Luk ke rychlým krokem přišel a obejmul mě kolem pasu.
Zašeptal mi do ucha že musíme dokončit to co jsme začali ve škole, já se na něho otočila a po několikátý mu řekla že všechno co jsem chtěla jsem mu řekla ve škole.
On řekl že si nechce povídat, já mu na to řekla že když si teda nechce povídat tak mě laskavě může pustit a já můžu odejít.
Podíval se na mě vražedným pohledem a políbil mě.
Nějakou chvíli jsme se líbali, dokud nepřišli kluci.
Všichni tři se mohli podělat smíchy, a já se nestačila divit.
Zeptala jsem se jich co je na tom vtipného, Alex s Reggiem řekli že to trvalo než jsme se políbily.
Luk řekl že jsem vypadala komicky, tak proto se mi smál.
Nic jsem neřekla a odešla do domu.
V kuchyni byl taťka a dělal večeři.
Ptal se co ve škole, co zkouška a tak různě.
Pak se tam objevil Luk, a říkal mi že si chce popovídat, na to jsem zakývala hlavou že ne.
On se na mě uraženě podíval.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat