Zkus to

29 2 0
                                    

Když jsem tam  přišla nevěděla jsem jestli je zabít nebo se smát
Byli tam rozházený věci a celkově bordel ale kousek od toho bordelu spaly kluci na jedný hromadě a to doslova.
Chvíli jsem je pozorovala a vyfotila si  je,což jsem se divila že šli vyfotit ale nechala jsem to tak.
Pak se začal probouzet Regie,  když si mě po pár sekundách všiml hned začal budit kluky.
Ty vypadali že ho asi zabijou, Alex ten se jen usmívala a Regie taky ale Luk,ten asi věděl že jsem si je vyfotila  tak měl takový vítězný úsměv.
Toho jsem se trochu obávala.
Neřešila jsem ho, s klukama jsem si chvíli povídaly, já pak nějakým způsobem zapla mozek a vzpomněla si že Flynn na mě dneska čeká.
Narychlo jsem se s nimi rozloučila a odešla,ještě jsem slyšela Luka jak se mě ptá co se děje, nic jsem neřekla a utíkala za ni.
Potkali jsme se cestou takže to bylo dobrý, ptala se mě jestli jsem v pohodě, řekla jsem že jo, a šli jsme do školy.
Ta byla docela v klidu, ale co si budeme domů jsem se těšila.
Domů jsem přišla o trochu díl.
Ale to by nebyli kluci aby na mě nečekali v pokoji.
Bylo dobrý že taťka nebyl doma a ani brácha.
I když, asi takhle, když jsem viděla že Regii leží na posteli s Alexem a Luk je zase zabraný do mojí krabičky tak jsem ho chtěla zabít, opět.
Kluky jsem nechala ležet, a šla k Lukovi, ptala jsem se ho co shání tentokrát u mě v pokoji.
Řekl  že nic jen že se nudili tak šli ke mě, na to jsem mu řekla že je to dost  ujetý, a on se tomu divil.
Nechala jsem to tak, a ještě jsem mu řekla ať nemyslí na to že mu dobrovolně dám tu krabičku.
On se zasmál a potichu řekl že mi ji tak či tak vezme, řekla jsem ať na to ani nemyslí nebo ji schovám tak že ji nenajdu možná ani já.
Nesnáším to když ví že to neudělám.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat