Jak je to možný

50 1 0
                                    

Nakonec jsem šla, pomalu jsem začala hrát, pár lidí se jen otočilo a šlo dál, když jsem začínala s refrénem tak se kluci objevili vedle mne s nástroji a hráli, Luk zpíval se mnou, pak nám s klukama došlo že je najednou vidí, a pak už všichni stali a natáčeli.
Když jsme dozpívali tak kluci zmizeli, všichni se divili a ptali se co to bylo, po chvíli ticha jsem řekla že to byli hologramy.
Vzala jsem si věci a šla domů.
Když jsem přišla tak jsem hledala kluky abych jim řekla že mi ředitelka říkala že můžu hrát na školním plese.
Jenže kluci tam nebyli, tak jsem si šla dělat věci do školy.
Večer okolo sedmý jsem slyšela kluky hrát, tak jsem šla do zkušebny.
Chvíli jsem je poslouchala, kluci hráli nádherně a Luk nádherně zpíval.
Jak jsi jsem se na Luka zadíval takže jsem ani nepostřehla že do hrály, Luk mi začal mávat rukou před obličejem a já se probudila z transu a zdrhla.
Bylo mi trapný odpovídat protože vím že by se mě ptali na co jsem se tak zakoukala.
Došla jsem do pokoje ve kterém se po asi deseti minutách objevil Luk.
Ptal se mně proč jsem tak rychle zdrhla, já mu řekla že jsem se cítila trapně z mého pohledu na Luka ze kterého se stal později trans.
On řekl že si všimnul jak jsem na něho zírala, ale taky se přiznal on že když jsem zpívala nedávno ve zkušebně, tak se na mně taky zakoukal.
Oba jsme se trochu usmáli, on nastavil ruku, abych na ni položila svou,
Čekala jsem že moje ruka opět projede tou jeho ale ne normálně mi ruka zůstala na jeho ruce.
Oba  jsme se na sebe koukli nechápavím pohledem ale já se neudržela a obejmula ho, on mi objetí oplácel.
Stali jsme tam nějakou chvíli, když jsme se odtáhli ani jeden jsme to nechápali.
Ale oba jsme byli šťastný.
Chvíli jsme si povídali, ale Luk pak šel za klukama, dal mi pusu na tvář popřál dobrou noc a odešel.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat