Flynn mi říkala že se vše vysvětlí, a aby to bylo lepší tak že nám dojde pro zmrzku.
Chvíli na to se tam objevili kluci, ptali se kde jsou všichni, řekla jsem že pryč že učitelka zrušila náš koncert, a já sama jsem řekla že to byla chyba.
Luk si myslel že myslím ten koncert ale ne myslela jsme přidat se k jejich skupině.
Ještě jsme se jich zeptala kde byli řekli že byli u Caleba že je zase ovládl.
Část jsme jim věřila ale část jsem věděla že se mstili ještě Bobovi.
Nevydržela jsem to a utekla, Luk na mně ještě volal ale já běžela dál.
Potkala jsem se s Flynn, řekla mi že dneska u ní můžu přespat byla jsem ráda.
Ráno jsem se probudila kolem 9, a to znamenalo že jsem zaspala.
Rychle jsem si vzala věci, měli jsem hodinu tance.
Učitelce jsem to vysvětlila a přidala se k ostatním, za nedlouhou se tam objevili kluci s týmu.
Opět jsme šli do páru a skoušeli.
Moc mi to nešlo ale nějak jsem to dala.
Školu jsme nějak přežila, když jsme přišla domů tak se mně táta ptal jak je možný že jsem zaspala, vysvětlila jsem mu to ale pak přišla teta, a řekla tátovi aby mne nějak potrestal.
Dal mi zaracha.
Šla jsem do zkušebny pro nějaký věci co jsme potřebovala.
Když jsem otevřela dveře tak kluci začaly s
,,omluvnou" písničkou.
Snažili se mi to vysvětlit, jenže to prostě nešlo.
Luk mi něco říkal, jenže já se neudržela a řekla že je to sobec co myslí jen na sebe.
Litovala jsem toho ale to mi došlo až později.
Odešla jsem a šla do obýváku dělat nějaký úkoly, po chvíli tam přišel Regie s Alexem.
Regie na mně mluvil ale já ho nevnímala, pak si Alex sedl vedle mě.
Řekl že mám právo být na ně naštvaná ale ať neodsuzuju Luka, ptal se mě jestli si vzpomínám na ten song Emily co byl v Lukovo zpěvníku, řekla jsem že jo.
Alex řekl že než je úplně odsoudím tak že mi aspoň řeknou o kom to je.
Souhlasila jsem.