(Bonusová kapitolka za dnešek💕)
Reki mi nebere telefon, nemůžu ho nikde najít, za chvíli má přijet autobus a nikdo ho tady neviděl. Co mám sakra dělat ?! Ani nevím co měl na sobě ! ... Asi to co včera, ale i tak. Nemá u sebe doklady, nedorozumí se anglicky a mohl se ztratit úplně všude ! Nemám zavolat policii ? Sakra co jsem komu udělal ?!... ,,Lango !" Ozvalo se najednou za mnou a já se otočil na rudovláska. Okamžitě jsem se za ním rozeběhl a srazil ho k zemi. ,,Reki ty pitomče ! Víš jaký jsem o tebe měl strach ?! Proč jsi mi to nebral ?! V kolik a kam jsi vůbec jel ? Nestalo se ti nic ?!" Chrlil jsem ze sebe jednu otázku za druhou a zkoumal, jestli není třeba zraněný. ,,Klid, vždyť o nic nejde." ,,To si piš že jde ! Mohlo se ti něco stát, ztratit se, nebo narazit ne nějaké idioty s cigaretou v puse kterým by jsi byl naprosto ukradený !"Chtěl jsem ještě něco říct, ale když jsem viděl ten jeho výraz, radši jsem se jen tiše omluvil. Langa si povzdechl a nakonec se zvedl a i mě pomohl na nohy. ,,To já se omlouvám, jen jsem měl fakt strach..." Zahuhlal a mě se z ničeho nic vybavila ta včerejší slova. ,,V pohodě, jdu do busu." Řekl jsem se jen tak mimodějek a rozešel jsem se kolem něj, ignorující jeho překvapený pohled.
Zdálo se mi to, nebo mě teď naprosto odstrčil ? Ne, to je pitomost. ,,Reki, máme ještě čas. Nechceš se třeba-" ,,Ne." Řekl, vážně se na mě podíval a pak zalezl do poloprázdného autobusu. Stalo se něco ? To ho tak moc štvalo že jsem se o něj bál ? ... Jen jsem si povzdychl a chtěl jsem jít za ním, ale to by mě nesměl někdo zarazit. ,,Ale ale... Co to bylo ? Manželská hádka ?" Uslyšel jsem a když jsem se otočil, uviděl jsem tu partičku ze včera. Bylo mi jasný že pojedou všichni s námi. ,,To jako narážíš na nás ?" ,,Heh, na koho jiného." ,,Zklamu tě, ale nejsme spolu." Odsekl jsem blonďákovi a ten se začal smát. Neměl jsem na něj vůbec náladu.
Měl jsem z toho všeho takový divný pocit. Nechápal jsem své vlastní myšlenky. Langa je přeci kámoš, tak proč se ho tak bojím ? I kdyby mi to řekl, mohli by jsme se přece v klidu dál bavit, ne ? ,,Hi, can I ?" Ozvalo se z ničeho nic vedle mě a já se podíval na holčinu, ukazující na místo vedle mě. Rychle jsem se podíval ven z okna, Langa se tam bavil s tou partou ze včera. ,,Yes." Hlesl jsem a následně se ta holčina prosadila. ,,Nejste náhodou z Japonska ?" Podíval jsem se na ní. ,,Jo, jde to tak moc poznat ?" Uchechtl jsem se, jelikož na Japonce podle ostatních moc nevypadám. ,,Ehm, to ne. Ale slyšela jsem vás venku mluvit." Jen jsem kývl a zase jsem se zadíval ven. ,,Vy a ten modrovlasý chlapec... Nejezdíte na skateboardu ?" Zeptala se z ničeho nic a já se na ní zase podíval. ,,Ehm, jo..." Řekl jsem a podvědomě jsem si nohu položil na prkno pod sedačkou. ,,Takže je to pravda ! E-Ehm...Pardon... Já se totiž dostala ke skateboardu když jsem viděla jet vás s Adamem. Bylo to úžasný ! No a pak jsem začala sledovat i videa se Snowem a to mě podnítilo začít s tím taky." ,,To je úžasné jak je ten svět malý." Uchechtl jsem se a natáhl k ní ruku. ,,Já jsem Reki." ,,Kanao."
ČTEŠ
Try this✔
RandomFanfikce na ship REKI×LANGA (nejsou to moje postavy) Anime : Sk8 the infinity *** Bude to už rok co se Langa přestěhoval do nového domova a poznal novou partu přátel, naučil je jezdit na skateboardu a hlavně se mu změnil život od základů. Jeho nejle...