Jakmile jsem došel k mamky autu, s úlevou jsem se posadil vedle ní a spokojeně vydechl. Hned jsem se připoutal a čekal až vyjede, ale ona nic. ,,Můžeme jet." Prohodil jsem a ona se na mě tak divně podívala. Měl jsem z toho husinu... ,,Ehm... Děje se něco ?" Zeptal jsem se nejistě a ona nahodila úšklebek. ,,Tak to vyklop. Viděla jsem, jak jste se spolu drželi za ruce." Celý jsem zrudnul a nejistě si jí prohlédl. ,,R-Ruce ?! J-Já nemám ruce... T-Teda ..." Vykoktal jsem a když se začala smát, ostudně jsem sklopil hlavu. Cítil jsem jak mi hoří tváře a vymýšlel nějakou normální výmluvu. Najednou jsem jsem ale ucítil dotek na svém rameni. ,,Lango, zlato, to je úplně v pohodě. Přeju vám to. Jen jste mi to měli říct rovnou a ne doufat v to, že si vás takhle nevšimnu. Byli jste fakt "strašně nenápadní"." Řekla s uchechtnutím a já se na ní vděčně podíval. ,,Chtěli jsme chvíli počkat než vám to řekneme ... Ale jsem rád že to bereš takhle."
Jakmile se mi podařilo dostat ze spárů těch bestií, ztratil jsem se v pokoji. Spokojeně jsem se rozhlédl po místnosti, jde bylo všechno přesně tak, jak jsem si pamatoval. Padnul jsem do postele a úlevně jsem vydechl. Po chvíli jsem vzal do ruky mobil a napsal jisté osobě, že už toho moje rodina ví, protože nás viděly sestry. On mi po chvíli napsal, že i z jeho strany jsme již byli prozrazeni a já po chvíli nějakým způsobem usnul. Bylo mi všechno jedno, nemohl jsem být momentálně šťastnější.
Sotva jsme přijeli domů, tak jsem si vybalil špinavé věci a pak si zalezl do sprchy. Reki už neodepisoval, takže jsem počítal s tím, že dělá asi to samé jako já. Když jsem přišel do pokoje, zhrozil jsem se nad tím nepořádkem co tu mám. Od toho přespání s Rekim jsem si ani neustlal postel, nehledě na to nádobí tady... Bože. Mamka mi sem nechodí, proto je tu takový bordel. Rychle jsem posbíral těch pár kousků nádobí a skočil jsem si do postele. Nemělo cenu jí stlát. Na mobilu jsem měl hned několik upozornění ze společného chatu s klukama, tak jsem se zapojil.
❄: Čauky, s Rekim už jsme zpátky. Pojedete dneska někdo na "S" ?
🍃: Si piš
🤡: O půlnoci jako vždy
🐱: Přijdete oba ?
❄: Asi jo, Reki mi teď neodepisuje, asi něco dělá
🌸: A jste teda spolu, nebo ne ?
🐱: Jo ! Nemáme žádné informace >_<
🔧: Ano, jsme spolu... A díky za probuzení, příště si už ty zvuky vypnout nezapomenu :)
🍃: No konečně 😂
🐱: Tak to kecáš ! 🙀😹 Rekiho pusa na dobrou noc fungovala
🤡: Měním partu, tady je nějak moc zadaných lidí -_-
🐱:A starouš je furt sám 😹
🌸: Miyo !
🍃: Pokud vím tak ty jsi taky ještě single...
🐱: Ale já jsem dítě
🔧: Dobrý, asi jdu zase spát :,D
❄: Nechceš si zajezdit ? Přijdu pro tebe
🔧: Jo, zajezdím si rád
🍃: Jo tak Reki by si zajezdil jo ?😏
🌸:KOJIRO !!
🤡: Ty jsi pitomec
🐱: Nějak to nechápu... O co tu jde ?
🌸: To je dobře, radši se nestarej...
ČTEŠ
Try this✔
RandomFanfikce na ship REKI×LANGA (nejsou to moje postavy) Anime : Sk8 the infinity *** Bude to už rok co se Langa přestěhoval do nového domova a poznal novou partu přátel, naučil je jezdit na skateboardu a hlavně se mu změnil život od základů. Jeho nejle...