Ještě chvíli jsme byli na zahradě a pak jsme zalezli dovnitř. Do večera jsme se bavili, hráli si s prckem a pojídali připravené jednohubky. Kolem deváté Reki zavelel a my se odebrali na "S". Toho malého uličníka jsme vzali s sebou. Doslova jsem si ho hodil do batohu a on při jízdě spokojeně vykukoval a užíval si jí s vypláznutým jazykem. Byl k sežrnaní. Jelikož Reki sehnal i obojek s vodítkem, nebyl v tom jediný problém. Jakmile jsme dorazili na místo, ozvalo se hromadné "všechno nejlepší" v čele s Miyou, Shadowem, Cherrym a Joem. Sundal jsem si batoh a podal ho Rekimu. ,,Podržíš ho prosím ?"
,,Jasný." Řekl jsem s úsměvem a převzal si štěně i s batohem. Langa se šel přivítat s přáteli, zatímco já spokojeně sledoval, jak se snaží věnovat několika lidem najednou. ,,Tak co prcku, chceš ven ?" Zeptat jsem se mrňouse, co roztomile štěknul na odpověď. Položil jsem ten batoh na zem a chtěl vytáhnout vodítko, ale on z ničeho nic vyskočil z tašky a než jsem ho stačil chytit, rozeběhl se mezi lidi. ,,Ne ! Počkej !"
Zakřičel jsem, ale bylo jaksi pozdě.,,Všechno nejlepší..." ,,Děkuji moc." Usmál jsem se na další osobu a z ničeho nic se ozvalo vyjeknutí a následné zaprskání doprovázené štěkotem. ,,Miyo ! To bolí !" Ozval se Joe, který se ze sebe snažil dostat vyděšeného klučinu, který prskal na mého chlupáče. ,,Kdo sem dotáhl psa ?!" Vyjekl a přitáhl si k sobě ocas z mikiny, po kterém štěně neustale chňapalo. ,,Promiň Miyo, nevím co to do něj vjelo, ještě není vytrénovaný." Řekl jsem omluvně a vzal si ho do náruče, kde se hned uklidnil a začal mi oblizovat obličej.
Musel jsem se smát Miyovo reakci, ale upřímně mi začínalo být celkem líto zelenovláska, který byl jím přiškrcen. Cherry se jen přiblble culil a Shadow se někam vypařil, asi aby nemusel přebírat zodpovědnost za to, co se právě stalo. ,,Promiň Lango, vyskočil dřív, než jsem vůbec stačil něco udělat. ,,V pohodě, je ještě malý. Nikomu se nic nestalo." Řekl můj přítel a věnoval mi krátkou pusu na tvář, na což pár lidí překvapeně zareagovalo, ale jinak se to neřešilo. ,,Já chci ujasnit dvě věci !" Vyjekla jedna Holčina a přihlásila se jak ve škole. Pohledem jsem uhnul k Langovi a ten si povzdechl.
,,Tak povídej." Řekl jsem a ona se usmála. ,,Jak se ten chlupáč jmenuje ?" ,,Ehm... Ještě nevím. Nemá někdo nějaké návrhy ?" Prohodil jsem a skupinka lidí začala debatovat o jménech. ,,Jeho flíček u oka vypadá jako vločka, a když už jsi ty ten Snow, co ho pojmenovat nějak podobně ?" Prohodil jeden klučina a já se podíval na Rekiho. ,,Flake ?" Řekli jsme oba najednou a zasmáli se. ,,Takže Flake... Jo, to se k němu celkem hodí. Viď ty chlupáči..." Řekl jsem spokojeně a on zase tiše štěknul.
,,A ta druhá věc ?" Zeptal jsem se, hned jak skončil rozruch okolo jména. ,,Jste teda spolu, nebo ne ? Chceme mít náš "Renga" ship oficiální." Řekla s úšklebkem a pár holek kolem ní se zachychotalo. ,,Renga ship ? To je jako co ?" Řekl nechápavě rudovlásek a já jen kývl. ,,To neřešte, jen chceme odpovědi ! Dost lidí váš vztah zajímá." Řekla natěšeně a já se nervózně usmál. ,,To přece nemůže zajímat tolik lidí..." ,,Divil by ses... Takže ? Odpověď ?" Chvíli jsme mlčeli a Reki pak odpověděl na položenou otázku. ,,Jo, jsme spolu."
ČTEŠ
Try this✔
RandomFanfikce na ship REKI×LANGA (nejsou to moje postavy) Anime : Sk8 the infinity *** Bude to už rok co se Langa přestěhoval do nového domova a poznal novou partu přátel, naučil je jezdit na skateboardu a hlavně se mu změnil život od základů. Jeho nejle...