61.Přípravy

518 78 1
                                    


Od Nového roku uběhla nějaká ta doba a dnešek je konečně tady. Je 8.2 a Langa má dnes narozeniny. Mám pro něj super překvápko, takže se teším na jeho reakci. ,,Dobrý den." Pozdravil jsem s úsměvem jeho mamku a ona mě obejmula. ,,Ahoj, jen pojď dál. Jdeš akorát včas, koukej, právě dovezli dort."  Řekla nadšeně a už mě začala táhnout ke stolu, kde byl nádherný sněhově bílý dort lazený s barvou jeho vlasů. ,,Vypadá úžasně." Vydechl jsem a ona se usmála. Pak jí pohled spadl na krabici, kterou jsem svíral v rukou. ,,To je ono ?" ,,Ano, ale asi s tím budu muset ven. Nemyslím si, že by to v téhle krabici vydrželo..."

Ts... Dneska je den fakt úplně na nic. Mám narozeniny a nikdo si toho ani nevšiml, Reki mi nepíše a ještě k tomu musím být v práci... ,,Lango, už je pozdě. Stejně nikdo nechodí, jestli chceš, můžeš už jít domů." ,,Vážně ? Díky moc." Řekl jsem alespoň trochu vesele a doběhl jsem si pro věci. Budu muset Rekiho poprosit o nové prkno, tohle je už v hrozném stavu... Upřímně jsem si myslel, že si vzpomene sám, jelikož se v tom prostě vyzná, ale on nic. ,,Tak já běžím, mějte se !" Zvolal jsem do obchodu a když se ozvalo rozloučení, vyběhl jsem ven. Zkusil jsem se opět dovolat Rekimu, ale ten mě měl očividně někde ...

Mrzelo mě, že musím takhle Langu "ignorovat", ale zkazilo by to překvapení. ,,Myslím že už skončil v práci, jinak by mi nevolal tolikrát za sebou." Řekl jsem a jeho mamka kývla. Teď jsme tady jenom my dva, pořádnou oslovu jsem zařídil na večer u tratě. Jeho přátelé jsou stejně většinou ti co jezdí, rodinu má tady a navíc, on nemá rád velké oslavy a podobně. ,,Reki, jdi zkontrolovat ještě ten dárek prosím." ,,Jo, malém bych zapomněl." Řekl jsem a následně jsem se pro něj rozeběhl.

Chvíli jsem zvažoval jestli nejet za svým rudovláskem, ale pak jsem si to rozmyslel. Asi má práci když mi to nebere. Dojel jsem až domů, odemknul a vlezl do tichého bytu. ,,Mami...Jsem doma." Zvolal jsem, ale žádná odpověď mi nepřišla. Jen jsem si povzdechl, zul se, svlékl si bundu a následně jsem se rozešel do obýváku. Nahmatal jsem světlo a jakmile jsem rozsvítil, někdo mi zezadu skočil kolem krku.

Měl jsem co dělat abych se nezačal smát když vyjekl, ale jen jsem mu s úsměvem věnoval rychlou pusu na tvář. ,,Překvapení !" Zvolal jsem stejně s jeho mamkou, která zrovna vylezla z kuchyně s dortem v ruce. ,,R-Reki ?! Mami ?! J-Já..." ,,Všechno nejlepší lásko." Řekl jsem spokojeně a dal mu ještě jednu pusu. To už se pousmál a já z něj pak slezl. ,,Myslel jsem že jsi zapomněl." Řekl s mírným úsměvem a přitáhl si mě do objetí. ,,Já ? Nikdy." Zaculil jsem se a on se jen tiše uchechtl. ,,Lango, necháš mě ti taky popřát ?" Řekla z ničeho nic jeho mamka a odložila dort na stůl. Modrovlásek mě pustil a šel se obejmout s ní. Ona mu taky věnovala pusu na tvář, něco málo mu řekla a pak mu dala nějakou obálku. ,,Teď já !" Vyhrkl jsem nadšeně a ze židle u stolu jsem vzal svůj první dárek...

Try this✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat