64.Večer

509 70 2
                                    

Yeeeet zase se mi nevydala kapitola :,) Ještě že mi to "připomínáte" fakt díky 🙂😂😂
***

S Langou jsme tam byli opravdu dlouho. Všichni se bavili a když se někdo začal nudit, tak si šel zajezdit. Hlavně holky věnovali Flakovi obzvlášť hodně pozornosti a Miya se mu naopak obloukem vyhýbal. Všechno se to rozpadlo asi kolem druhé ráno a Shadow nás odvezl domů. Jako prvního hodil Langu, jelikož byl blíž a navíc mu ten chlupáč usnul v batohu. Myslím že toho na oba bylo moc. ,,Pa zlato." Řekl jsem naposledy a věnoval jsem modrovláskovi poslední polibek. ,,Pa, děkuju za všechno." ,,Není za co. Uvidíme se zítra." Řekl jsem spokojeně a pak jsem zalezl zpátky do auta. Naposledy jsme si zamávali a Shadow pak vyjel. ,,Dík že mě hodíš starouši." ,,Hele, abych tě nevyhodil třeba do kolejí." Zabručel a následně si zívl. Je pravda že i já jsem dneska úplně vyšťavený a to jsem nikde nebyl, jelikož je sobota.

Tiše jsem a vešel do bytu. Bylo mi jasný, že moje mamka už dávno spí, takže jsem si rychle doběhl pro vodu. Flake mi z ničeho nic začal kňučet v tašce a drápat se ke dveřím od balkonu, takže jsem ho rychle vyndal a pustil ven. Mezitím jsem napustil vodu do misky i jemu a pak to všechno odnesl do pokoje. Ještě jsem se rychle vrátil pro toho chlupáče a pak jsem si ho odnesl k sobě. Připravil jsem mu pelíšek mezi postel a skříň, hodil mu k tomu misku s vodou a dal tam i pár hraček. Ty pískací jsem pro jistotu zatím vynechal. ,,Tady si sedni a počkej." Řekl jsem s úsměvem a on nechápavě naklonil hlavičku. Ještě s ním bude hodně práce...

Když jsme konečně dorazili k mému domu, tak jsem rychle vyskočil a rozloučil se staroušem. V celém domě bylo zhasnuto, takže jsem prošel zahradou, odemknul a tiše vešel dovnitř. ,,Oniiiiii-chan." Ozvalo se z ničeho nic a někdo mi skočil kolem krku. Sotva jsem tu malou potvůrku chytil. ,,Eh- Nanako ! Co ty tady ? Máš už dávno spinkat." Řekl jsem tiše, ale stále vážně. *(Reki má několik sester. Našla jsem jména Nanaka a Chihiro, nevím zbytek jmen, ani si nejsem jistá, jestli je tohle opravdu ta nejmladší, ale budeme dělat že jo 😅) ,,Slyšela jsem tě. A navíc mi nejde spinkat." Zahuhlala a já si povzdechl. ,,Máš špatný sny ?" Zeptal jsem se a ona kývla. ,,Dobře, tak utíkej ke mě. Já se rychle osprchuji a přiběhnu za tebou, ano ? Budeme spát spolu." ,,Tak jo." Řekla vesele a slezla mi ze zad. Hned se rozešla k mému pokoji a já naopak do koupelny.

Vykoupaný, převlečený a naprosto unavený jsem se vrátil do pokoje. ,,Flaku ! Dolů !" Řekl jsem hned, protože se mi rachal čumákem v peřinách. Hodil po mě psí oči, ale i tak furt seděl. Jen jsem si povzdechl, vzal ho a pak ho položil do pelechu. ,,Sedni !" ... ,,Sedni..." Řekl jsem znovu a lehce jsem mu zatlačil "na zadek", aby pochopil co má udělat. A taky to udělal. Hned jsem se usmál a podrbal ho za ušima. ,,Hodný kluk .. Dobrou noc." Řekl jsem a ještě jsem mu dal rychlou pusu, samozřejmě že mě stačil olíznout... Pak jsem šel zhasnout a zalezl jsem si do postele. Už jsem myslel že bude klid, ale z ničeho nic mi ta chlupatá koule skočila na postel a pak mě rovnou na břicho. ,,Eh- Flaku !... Bože... Tak jo, ale jenom dneska !" Řekl jsem vážně, ale když mi zase olízl tvář, tak mi bylo jasný že mě má celkem u párku. Přitáhl jsem si ho k sobě jak plyšáčka a spokojeně ho drbal za ušima. Reki to sice není, ale je to celkem slušná náhrada... Tohle by asi rád neslyšel... No, to je jedno.

Try this✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat