Opravdu jsem přemýšlel nad tím, co mi Kanao řekla. Je pravda že vždycky koukám po holkách, ale nikdy jsem si s nikým nepřipadal jako s Langou. Jeho úsměv mě hřeje u srdce, miluju ten pocit když spolu jezdíme na skatu, když spolu trávíme čas, nebo si jenom píšeme. Vždycky se mě snažil bránit a byl tu pro mě. Měl bych se snažit mu tohle všechno oplatit, ale teď nevím jak na něj vůbec mluvit. S povzdechnutím jsem se zadíval na svůj odraz v okně. Kanao před chvílí usnula a když jsem se nenápadně podíval na Langu, taky spal. Řekl jsem si že se taky prospím, takže jsem si nasadil sluchátka a opřel se o okno. Netrvalo to dlouho a já opravdu usnul.
Nespal jsem moc tvrdě, takže jsem se cítil ještě unaveněji než předtím. Protáhl jsem si zdřevěnělá záda a koukl se ven. Lesy obklopující silnici a hory v pozadí mi naznačili, že jsme už téměř na místě. Jasperský národní park je dle mého jedno z nejhezčích míst v Kanadě a strašně mi to tady chybělo. S úsměvem jsem pozoroval tu nádheru a pohled mi spadl na rudovláska opírajícího se o sklo. Vím že se tešil na ten výhled, chtěl vidět všechno, ale já váhal nad jeho probuzením. Nakonec jsem vstal a naklonil se k němu přes sedačku. Jemně jsem mu poklepal na rameno a vytáhl mu sluchátko z ucha. ,,Vítej v Jasperu, Reki." Řekl jsem s úsměvem když pootevřel své nazláté očka a ty si následně unaveně protřel.
Pohled na Langu se mi naskytl hned po otevření očí a i já se mírně pousmál. Chvíli mi trvalo než mi došlo co řekl, ale pak jsem se hned otočil na okno. Zrovna jsme vyjeli z lesa a naskytl se nám pohled na neskutečnou nádheru. Jezera lemována lesy a hory v pozadí tvořili úplně úžasnou scenérii. ,,Páni..." Hlesl jsem tiše a pohled jsem na vteřinu stočil na modrovláska. Měl na tváři zasněný výraz a v očích se mu zalesklo. Zasněžená krajina se mu odrážela v očích a já zase cítil ten hřejivý pocit v hrudi, který se objevil jen při pohledu na něj. Bylo to zvláštní, dělo se to snad vždycky, jak je možný že jsem si toho všiml až teď ?
Vybavovalo se mi strašně moc vzpomínek na tátu. Strávili jsme tady s rodiči spoustu času. Po chvíli jsem si všiml jak Reki vstal a přelezl přes tu holku. Nenápadně jsem ho pozoroval, ale když se z ničeho nic posadil vedle mě, tak jsem své překvapení ani neskrýval. Chtěl jsem něco říct, ale v tu chvíli mě obejmul. ,,R-Reki-" ,,Promiň !" Řekl z ničeho nic a ještě pevněji mě stiskl. ,,Zachoval jsem se fakt hloupě, nechtěl jsem tě naštvat, zklamat, nebo nějak odehnat. Zdál se mi v noci divný sen a já měl blbou náladu. Už takový nebudu, chci si s tebou užít výlet a ne být rozhádaný. Odpustíš mi to ?" Vyblekotal a podíval se na mě štěněcíma očima. Musel jsem být červený snad všude a měl jsem strach že mi srdce vyskočí z hrudi. I tak jsem se ale pousmál a konečně mu objetí oplatil. ,,V pořádku, to se může stát každému. Jen jsem se o tebe bál." Řekl jsem tiše a zabořil mu hlavu do ramene. No co, když mám tu možnost...
ČTEŠ
Try this✔
RandomFanfikce na ship REKI×LANGA (nejsou to moje postavy) Anime : Sk8 the infinity *** Bude to už rok co se Langa přestěhoval do nového domova a poznal novou partu přátel, naučil je jezdit na skateboardu a hlavně se mu změnil život od základů. Jeho nejle...