70. Svatba 2/2

703 67 30
                                    

Langa mi někam utekl, ale to jsem moc neřešil. Na parketu jsem měl v tu chvíli o zábavu postaráno, a když jsem si šel pro pití, zahlédl jsem ho ve společnosti novomanželů. ,,Reki ?" Ozvalo se a já se otočil na toho přerostlého kocoura. ,,Jo ?" ,,Hele, chtěl jsem se zeptat... Jen tak mezi námi... J-Jak bys požádal Langu o to, aby se k tobě přestěhoval ?" Zeptal se nejistě a já div něco nevyprskl. ,,Cože ?! To se jako chcete s Takashim nastěhovat k sobě ?" Miya nabral rudou barvu do tváří a nejistě kývl. ,,Jako vím že to zní hrozně rychle, ale my spolu vyrůstali, vím že by jsme oba vydrželi, ale hlavně... Jde mi o jeho rodiče. Jsou to fakt idioti."

Jakmile jsem se s těma dvěma domluvil na všem potřebném, vydal jsem se hledat svého rudovláska. Našel jsem ho s Miyou, takže jsem nám nejdřív došel pro pití a následně šel za nima. Chvíli jsme si ještě povídali, dokud nepřišel i Takashi se Shadowem. Několik minut na to se sálem ozvalo tleskání a my svou pozornost přemístili na Cherryho, který stál na pódiu a žádal si o pozornost. Hned za ním stál Joe a bleženě se usmíval. Nadcházelo házení kytly a se mnou cloumala nervozita...

Spokojeně jsem poslouchal Cherryho proslov a nic jiného v podstatě nevnímal. Když se růžovovlásek otočil zády a chystal se hodit kytku, musel jsem se pousmát nad tím, jak se tři mladší holčiny nahrnuly do předních linií a chystali se chytit letící kytici. On se ale, k našemu překvapení, otočil a s úsměvem začal slézat z pódia. Nevěděl jsem co říct, když se zastavil přímo přede mnou a vtiskl mi pugét do ruky. S otevřenou pusou a nechápavým výrazem jsem se chtěl podívat na svého přítele, ale on vedle mě nestál.

Nervózně jsem klečel a krabičkou z černého sametu v ruce a čekal na jeho reakci. Jakmile se otočil a spatřil mě, zacpal si pusu a nevěřícně mě pozoroval. ,,Reki, lásko moje. Je to již šest let co tě znám a pomalu pět let, co mě děláš tím nejšťastnějším člověkem na světě. Miluji tě a chci, aby jsi to věděl. Říká se, že kdo chytí kytici, tak bude mít do roka a do dne svatbu, rád bych to uskutečnil. Reki, uskutečníš mě ještě šťastnějším a řekneš mi teď a tady ano ? Máme toho ještě spoustu před sebou, ale chci mít tu jistotu, že o tebe nepřijdu."

Nemohl jsem tomu uvěřit. Do očí se mi vehnaly slzy a já začal kývat hlavou jako smyslů zbavený. ,,Ano... Stokrát ano..." Hlesl jsem a následně jsem mu skočil kolem krku. On mě pevně sevřel v náručí a lidé kolem nás začali tleskat. Vtiskl jsem mu dlouhý polibek a nemohl se přestat usmívát. Modrovlásek mi nasadil stříbrný prstýnek a hřejivě se usmál. ,,Miluju tě Reki." ,,Taky tě miluju Lango, ale... Chtělo by to sehnat společné bydlení." Řekl jsem a on se tiše uchechtl. ,,O něčem vím, do měsíce by jsme mohli být spolu." Řekl a opět si mě vtáhl do sladkého polibku.

Miluju ho... Tak strašně moc.

***
Tak jo, máme tady konec ^^
Myslím že 70 dílů je víc než dost a že už z tohoto víc nevyždímám.
Doufám že jste s koncem i celkově příběhem spokojení ^^
Ještě jednou všem děkuji za jakékoliv ohlasy, naprosto vás miluji ❤

18,5k přečtení je opět neuvěřitelné číslo, které jsme společně přesáhli a já vám děkuji 🥺❤

Co se týče nových příběhů... Chci se teď věnovat těm dvoum co teď vychází (Be my Omega a Ununderstood). I tak, jak už jsem někdy psala, mám už dlouho rozepsanou kratší Kagehina fanfikci. Sekla jsem se asi v patnácté kapitole a přemýšlím, jestli to dál oddalovat, nebo to vydat, ale vycházení kapitol by bylo třeba každý 2-3 den. Je to na vás, hodím vám sem ukázku a vy mi prosím dejte vědět ^^

 Je to na vás, hodím vám sem ukázku a vy mi prosím dejte vědět ^^

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šlo by o "fantasy" příběh... Teoreticky. Jelikož Hinata je tu jako démon, takže chci znát váš názor.

Try this✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat