,,Aah....Mmmm víc..." Tiše jsem se zasmál. ,,Lango asi tě budu muset masírovat víc, máš úplně stuhlé záda." ,,No, nevadilo by mi to." Zabručel a zase spokojeně zavřel oči. Celý den jsme po závodě strávili s Kanao a Arturem. Zašli jsme si totiž ještě na jídlo a trochu se to protáhlo. Pak jsme si s Langou ještě skočili na večeři s ostatními a teď jsme konečně sami. Po celém dnu byl unavený, takže jsme si udělali poklidný večer u filmu, na který koukám stejně jenom já, jelikož on si užívá masáž a částečně při tom odpočívá. Řekl bych, že ani neví co je tam puštěného...
Masáž mi po těch několika dnech fakt bodla. ,,Reki ? Nechceš dneska ještě skočit do pramenů ?" Zeptal jsem se a trochu jsem natočil hlavu tak, abych na něj hezky viděl. ,,Mmm... Nebude tam dneska moc lidí ?" ,,Slyšel jsem že jde většina pít. Otabek je totiž pozval." Uchechtl jsem se a on chápavě kývl. ,,Tak klidně můžem. Vadit mi to nebude." Řekl rudovlásek a já s úsměvem kývl.
Tak po půl hodině jsem si lehl k němu a v objetí jsme dokoukali film, a tentokrát ani neusnul ! Po tom filmu jsme se oba převlékli do plavek a hodili na sebe ručníky. Pak už jsme se jen vydali k recepci, kde byla furt ta samá holčina, která nás zavedla k pramenům. ,,Venkovní prameny jsou nejlepší." Řekl jsem spokojeně když jsem se až po krk ponořil do teplé vody. ,,Souhlasím." Řekl spokojeně modrovlásek a zalezl si vedle mě. Chvíli jsme si jen tak v tichosti užívali výhled na hory, než se Langa otočil na mě s lehce růžovýma tvářema. ,,Reki, co bys řekl na to, kdyby jsme dneska v našem vztahu maličko pokročili ?" Zeptal se a já celý zrudnul. Chtěl by snad... ,,A-A není na t-to trochu brzo ?! Ch-Chci říct... Ne že bych to nechtěl ! A-Ale myslím že na se-"
,,Reki chci o nás říct mámě ! B-Bože jasně že na to je ještě čas !" Zasmál jsem se a snažil jsem se skrýt své rudé tváře pohledem na nebe. Tak jak to myslel on jsem to já nemyslel. Už tak červený Reki nabral ještě červenější barvu a zakryl si obličej rukama a tiše zakňučel. Divil jsem se, že z něj neuchází pára. ,,Lango, já tě zabiju." Zabručel a až po nos se ponořil do vody. ,,Co ? Proč mě ? Já nic neřekl." Zasmál jsem se a on na něj a on se zamračil.
,,No právě že jsi nic neřekl !" Zavrčel jsem a trochu ho bouchl do ramene. Z ničeho nic si mě k sobě s úsměvem přitáhl a líbnul mě do vlasů. ,,Tak to příště řeknu na pravou míru. Ale byla to celkem roztomilá reakce..." Tentokrát schytal ránu do žeber. Následně jsem si sedl víc pohodlně a opřel si hlavu o jeho krk. Langa se tiše usmál a chtěl ještě něco říct, ale já mu skočil do řeči. ,,Jestli řekneš ještě nějakou debilní otázku, tak přísahám že ti ten krk ukousnu." Zavrčel jsem a on se tiše uchechtl. ,,Dobře, už mlčím."
***
Hádejte kdo je zpátky ? 😂🙏✨
Omlouvám se za případné chyby ✨
ČTEŠ
Try this✔
RandomFanfikce na ship REKI×LANGA (nejsou to moje postavy) Anime : Sk8 the infinity *** Bude to už rok co se Langa přestěhoval do nového domova a poznal novou partu přátel, naučil je jezdit na skateboardu a hlavně se mu změnil život od základů. Jeho nejle...