21

1.7K 136 472
                                    

Louis milyonuncu kez kafasını sıraya vururken Niall onu durdurmak için bir girişimde bulunmadı. Çünkü o da aynı durumdaydı. Louis eline tuğla alıp kafasının iki yanından vurup ezilerek ölmek istiyordu. Ya da kafasını yola koymak ve üzerinden 56 tane kamyonun geçmesine izin vermek.

Tamam, belki fazla dramatize etmiş olabilirdi ama fizik dersinden nefret ediyordu. Nefret. Saf bir nefret.

Harry iyi ki fizik öğretmeni değil diye düşündü Louis. Onu Harry bile kurtaramazdı. Herhangi bir özel güç bile. Tanrı, ateş ya da inek. Kutsal olan ne varsa onun fizik dersini düzeltemezdi.

Yaşlı fizik hocasının yeterince yaşlanmış ve -muhtemelen- sigara içmekten cızırtılı gelen sesini dinlemeye tahammül edemiyordu.

Cebinde telefonunun titreşimini hissettiğinde elini arka cebine attı ve telefonunu çıkardı. Mesaj gelmişti. Harry'den. Heyecanla ekranı kaydırdı ve mesajı açtı.

Harry:

Lou?

Louis cevap verip vermemek arasında kararsızdı. Sonuçta kızgındı ona. Ama merak ediyordu ve kendini ona yazarken buldu.

Louis:

Efendim?

Louis sabırsızca onun yazmasını bekledi.

Harry:

Bana blowjob verebilir misin?

"Ne?" Louis şaşkınlıkla kısık bir sesle söyledi.

"Ne oldu?" dedi Niall ona yaklaşırken. Louis telefonunu kapattı ve ona baktı. "İnternette saçma bir şey gördüm." diye fısıldadı. Yalan değildi. Gerçekten internette saçma bir şey görmüştü.

Niall başını salladı ve tekrar arkasına yaslandı. Bir şey oldu sanmıştı.

Tekrar telefonunu açtı.

Harry:

Öğretmenler tyvaletibdeyim.
Tuvaletindeyim*

Louis:

Dersteyim??

Tamam, Louis fizik dersinden kurtulmak için her şeyi yapardı ama kalbi kırıldıktan sonra değil. Bir de ona yazıyordu, şaka gibi. Gerçekten geleceğini mi düşünüyordu?

Harry:

Eminim birkaç dakikalığına izin alabilirsin.

Louis:

Hayır..
Biliyorsun, Bay Wilson çok katı ve asla izin vermez.

Harry:

Ne?
Adamın umrunda bile değil.
Lütfen sadece gelebilir misin?

Louis aklına dünü getirdi. O gittikten sonraki kalp kırıklığını. Bu tek başına işe yaramadığında onun Harry'ye ihtiyacı olduğunda gelmediğini kendine hatırlattı.

Louis:

Hayır
Gelemem

Bir cevap gelmediğinde Louis telefonunu tekrar cebine koydu. Belki de bu kötü bir fikirdi. Çünkü Bay Wilson'ın sesi tekrar kulağına dolduğunda kafasını ezme isteği geri gelmişti.

Louis cebindeki telefonun tekrar titrediğini hissettiğinde oflayarak telefonunu çıkarttı.

Harry:

FearlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin