23

2K 129 184
                                    

Louis sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyandı. Kafası tamamen dolu gibiydi ve beyninin yerinde tuğla var gibi hissediyordu. Başını kaldırmak istemiyordu.

Aynı zamanda da tamamen boştu. Dün en son Harry'yle masada konuştuklarını hatırlıyordu. Arada birkaç detay daha vardı ama bağlantı kuramıyordu. Ne ara yatağa geçtiklerini bile hiç hatırlamıyordu.

Harry'ye baktığında yanında oturmuş, telefonuna bakıyor olduğunu gördü. Harry onun uyandığını gördüğünde telefonunu bıraktı ve ona yavru kedi gibi bakan çocuğa baktı.

"Dün ne oldu?" Louis yeni uyandığı için sesi çatlak çıkıyordu.

Harry aklına gelen görüntülerle gülümsedi.

"Pek bir şey olmadı aslında." Louis merakla ona bakıyordu. "Sadece bana hamile kalmak istediğini söyleyip ağladın. Sonra isim bulmaya çalışırken kız ismi bulamayıp daha çok ağladın."

"Ne?" Louis güldü. Bilinçaltındaki şeyleri döktüğüne inanamıyordu. Yine de bunu hiç düşünmemiş gibi davrandı. Karşısında o şekilde ağladığına inanamıyordu.

"Evet... biraz zordu ama yine de eğlendim." Louis utançla başını yorganın altına soktu. Harry gülerek yorganı üstünden çekmeye çalıştığında Louis ona izin vermedi. Utanç vericiydi ve oradan çıkmak istemiyordu.

Harry bu sefer elini yorganın altından soktuğunda elinde ıslaklık hissetmesiyle geri çekti. "Elimi mi yaladın sen?"

Louis kıkırdamasını bastıramadı. Yatakta kıpırdanma hissetti. Hemen ardından bu sefer yorgan sertçe çekildiğinde Louis ani hareketle korkup çığlık atmıştı. Harry onun üstüne çıkmış, öpmek için yaklaşmıştı. Louis onun çenesine küçük bir dil darbesi attığında Harry kaşlarını kaldırıp gülümsemişti.

"Bugün yaramazsın bakıyorum?"

Louis alt dudağını dişleri arasına aldı ve başını olumlu anlamda salladı. "Sanırım cezalandırılmam gerekiyor."

Harry elini onun yanağına koydu ve elmacık kemiklerini okşadı. Louis gözlerini kapattı. Harry'nin dudaklarını yanağında hissettiğinde tekrar gözlerini açtı.

Bu Harry, Louis'nin hoşuna gitmişti. Verdiği sevginin karşılığını bir şekilde almak güzeldi. Küçücük bir hareket bile olsa Louis için yeterliydi. Ve Louis daha fazlasını hak ettiğini biliyordu. Ona beslediği sevgiyi kendisi bile tanımlayamıyordu. Sadece her an onunla olmak istiyordu, onu düşününce kalbi ısınıyordu ve Harry onun zihninden bir an bile çıkmıyordu. Bir hareketiyle bile günlerce mutlu olabiliyordu. Ya da mutsuz.

Louis başını kaldırıp onu bir öpüşmenin içine çekti. Elini onun ensesine koyup kendisine daha çok yakınlaştırdı. Böylece tekrar kafasını yastığa koymuştu.

Harry ona istediğini verdi, onu yavaşça öptü. Harry geri çekildiğinde Louis huysuzlanarak ona baktı. 

Harry elini onun pijamasına götürdüğünde karnına kadar çekti. Ardından izin istercesine gözlerine baktığında Louis hızla onayladı. Sormasına gerek bile yoktu, ne kadar çok istediği vücut dilinden anlaşılıyordu. Ama yine de bu hareketi Louis'nin hoşuna gitmişti.

Harry onun üstünü çıkarttığında kısa bir süre onu izledi. Boynuna yöneldiğinde, Louis bunun olacağını biliyordu. Harry her zaman orada oyalanıyor, ısırıp öpücükler konduruyordu. Kokusunu içine çekmeyi seviyordu. Bazen de boynunu sıkmayı...

FearlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin