5.Bölüm

472 51 16
                                    

Size bol bol itiraf dolu bir bölüm atıp kaçıyorum. 

Sizi seviyore canolar. 

SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LAN.

^^^^^^^^^^^^^^

Yoğun bakım ünitesinin önünde oturuyorlardı. Asel, Simay ve Duru Duru'nun kriz geçirdiği zaman yatırdıkları odaya geçmişlerdi. Erkekler ise camın önündeki koltuklarda oturuyorlardı. Duman yoğun bakıma gireli 23 saat olmuştu. 

"Ne zaman uyancak bu meteor kılıklı şahsiyet." dedi Deniz merakla.

"Meteor kılıklı şahsiyet mi? Duman uyandığı zaman söyliycem." dedi Sinan gülerek. 

"Sen sus enişte kılıklı. Duru'ya yanık olduğunu biliyorum. Duman bunu duyunca ki tepkisini gör." dedi sinsi bir gülüşle Deniz.

"Mert'e bir şey yapmadı. Bence bana da yapmaz." dedi korkuyla Sinan.

"Ben depresyondayım diye ellemedi beni. Ama yakında güzel bir dayak yicekmiş gibi hissediyorum. O yüzden kolla götü Sinan Acar." dedi dalga geçerek Mert. 

"Dalga geçtiğine bakma. Ciddi. Duman o yüzden ona dokunmadı ama seni bilemem." dedi Deniz düşünerek.

"Sıçtık desene o zaman." dedi Sinan korkuyla.

"Hem de büyük sıçtın birader. Şimdiden geçmiş olsun." dedi gülerek Mert. 

"Sen nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun Mert efendi?" dedi Sinan Mert'e dönerek. 

"Valla ben ne yalan söyliyeyim 5 aydır bu anın gelmesini bekliyorum." dedi gülerek Mert. 

"LAn Duman'ın vurulmasını mı bekliyon 5 aydır?" dedi Mert'in yakasına yapışırken Deniz.

"Sinan bu salak mı yoksa salak taklidi mi yapıyor? Anlayamıyorum." dedi Mert Sinan'a dönerek.

"Deniz sakin olsana abi. Duman'ın onu dövmesini bekliyormuş." dedi Sinan arayı yumuşatmak amacıyla.

---Birazda kızlara bakalım---

Asel yatakta yatıyordu. Ağlarken uyuyakalmıştı. Duru ve Simay da koltukta oturmuş konuşuyorlardı.

"Ne zaman açılcaklar birbirlerine acaba?" dedi Simay Asel'e bakarken.

"Sen ne zaman açılcan acaba bizim şaklabana." dedi gülerek Duru. Simay şaşkınlıkla Duru'ya baktı. "Simay kıvırmaya bile çalışma. Anlaşılıyor." dedi Duru.

"Tamam itiraz etmiycem. Bilmiyorum. Açılmalı mıyım?" dedi eli ayağına dolaşmış bir şekilde Simay. 

"Açılmalısın. Baksana şunlara. Bunlar gibi olmak istemezsin bence." dedi gözleriyle Asel'i gösterirken Duru. 

"Orası da öyle. Duman uyandığı zaman itiraf edicem." dedi heyecanla Simay.

"İşte böyle." dedi gaz verircesine Duru. 

"Eh böylelikle Deniz Sinan'a dalamaz sana itiraf ettiğinde." dedi Simay gülerek. Duru bir öksürük krizine girdi.

"Sinan ne alaka lan şimdi." dedi Duru öksürüğünü zar zor bastırarak. 

"Sende 2 öküzün arasında kala kala lanlı lunlu konuşmaya başladın iyicene." dedi Asel yatakta otururken. Duru hemen Asel'in yanına oturdu.

"Nasıl hissediyorsun kuzum? Biraz daha iyi misin?" dedi Duru Asel'e sarılırken. 

"Daha iyiyim Duru. Teşekkürler sorduğun için. Eeee siz ne konuşuyordunuz?" dedi Asel biraz daha canlı bakarken etrafa. 

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin