Canım sıkıldı ve wallpaper yaptım kitaba özel. İsteyen alabilir.
Bu bölüm Derinin yaşadıklarını görücez.
Sizi seviyore fındıkalar.
VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LAN.
^^^^^^^^
6 Ay Önce (Derin vurulmadan 10 dakika önce)
Derin önüne geçen araba yüzünden ani fren yapmak zorunda kalmıştı. Küfür ederek arabadan indi.
"Derdin ne senin? Acilen gitmem gerekiyor. Çekil önümden be amca." dedi sinirle Derin. Adam da arabadan indiği zaman siması Derin'e acayip tanıdık geliyordu. Adamın suratı Duman'ın tıpatıp aynısıydı, gözleri de Deniz'i andırıyordu.
"2 dakika beni dinle. Ondan sonra kardeşlerini kurtarmaya gidersin." dedi adam sakincene.
"Sen nerden biliyorsun lan?" dedi Derin sinirle.
"Seni ve kardeşlerini çok yakından biliyorum Derin Korkmaz." dedi adam ve Derin'in yanına gelirken. "Ben Sinan Göktürk. Öz ve öz babanım Derin." diye devam etti.
"Ne istiyorsun? Babam olduğuna neden inanayım?" dedi Derin şüpheyle. Adam cebinden çıkarttığı bir resmi Derin'e uzattı. Derin resmi alıp baktığında kendi ve kendine benzeyen 4 bebeğin yan yana olduğunu gördü. Ufak bir tebessüm etti resme bakınca.
"Sen ve kardeşlerinin resmi. 2-3 aylıkken çekmiştim. Sizi bırakmak zorunda kaldığım için üzgünüm kızım." dedi adam hüzünlü gözlerle Derin'e bakarken.
"Neden bunca zaman sonra çıktığını sorabilir miyim?" dedi Derin merakla.
"Oraya girince sağlam çıkamayacağını ikimizde biliyoruz. Bende bunu engellemek için geldim." dedi adam ve elindeki yüzüğü uzattı. Derin'in sorgulayan bakışlarını görünce devam etti. "Bu normal yüzük değil. Üstüne basınca vucüduna nabız yavaşlatıcı ilaç enjekte edicek. Çelik yelekte giyiceksin. Yeleğin içinde kan torbaları var. Böylelikle kan akışını sağlıycaz. Dua ette kafandan vurmasın seni." dedi adam bagajdan malzemeleri çıkartırken.
"Kafamdan vurmaz. Acı çekmemi zevkle izliyceğine eminim. Abisi ve babasının intikamını en iyi şekilde alıcak." dedi Derin babasının verdiği şeyleri üzerine geçirirken.
"O zaman iş tamamiyle şansa kaldı. Kardeşlerin seni 1-2 hafta ölü bilicek. Sonra onların karşısına çıkmanda hiçbir sakınca yok." dedi adam son kez Derin'in üzerini kontrol ederken.
"Döndüğümde beni öldürecekler desene." dedi Derin gülümseyerek.
"Onu döndüğün zaman görürsün." dedi adam ve Derin'e sarıldı. "Yanıma geldiğin zaman her şeyi anlatıcam." dedi adam. Derin kısaca sarılışına karşılık verdi ve ayrıldı.
"O zaman onları kurtarayım." dedi ve arabasına bindi. Babasına son kez baktı ve hiç düşünmeden son hız depoya vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
De Todoİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...