Çok güzel bir bölüm sizlerle canolar. Vote atmayı unutmayın lan sakın.
^^^^^^^^^^^^
Duman eve varır varmaz hemen Ayperi'yi odasına götürüp yatırdı. Asel de onun peşinden odaya girdi.
"Saat geç oldu. Bu gece burda yat." dedi Duman Asel'e dönerek. "Sana giyecek bir şeyler vereyim. Üstündeki bir karış şeyle uyuman mümkün değil." dedi Duman Asel'i baştan aşağı süzerken.
"İtiraz edicek halim bile yok." dedi Asel Duman'ın yatağına oturarak.
"Şimdi Duru'nun odasına girersem beni parçalar. En iyisi sana sweatlerimden birini vereyim." dedi Duman sesli bir şekilde düşünürken. Dolabına yöneldi Asel için bir sweat çıkardı. Kendi pijamalarını da dolabında aldı. "Al bunu giy. Ben lavaboda giyinirim." dedi ve lavaboya girdi Duman. Asel hemen üzerindeki elbiseyi çıkardı ve Duman'ın verdiği sweati giydi.
"Giyindiysen gel Duman." dedi biraz bağırarak Asel. Duman 1 dakika sonra odasına girdi. Asel'i süzdüğünde yüzünde ufak bir sırıtış belirdi. Asel verdiği sweat içinde kaybolmuştu resmen.
"Sen Ayperi'nin yanında yat. Ben koltukta yatarım." dedi Duman ve dolabından bir yastık ve battaniye çıkartarak koltuğa yattı.
"Olmaz öyle şey. Ben misafirim ben yatarım koltukta." dedi Asel yataktan kalkarak. "Hem Ayperi sinin kokun olmadan uyuyamıyordu." diye devam etti. Duman bir Ayperi'ye bir Asel'e baktı.
"Haklısın. Ama sende yatakta yatıcaksın. Koltukta rahat edemezsin. Zaten aramızda Ayperi olucak." dedi ve Ayperi'nin yanına yattı Duman. Asel de itiraz etmeden Ayperi'nin diğer yanına yattı.
Deniz ve Duru eve geldiklerinde hemen Duman'ın odasına çıktılar. Sessizce baktıklarında Asel, Ayperi ve Duman'ın uyuduğunu gördüler. Duru gizlice odaya girdi ve yatakta yatan üçlünün resmini çekti sonra ise aynı sessizlikle odadan çıktı. Onlar da zaten günün yorgunluğuyla odalarına gidip yattılar.
Sabah ilk uyanan kişi Ayperi oldu ve hemen yataktan kalkıp Deniz'i uyandırmaya gitti. Sonra ise beraber Duru'yu uyandırdılar. Ama kimse Asel ve Duman'a dokunmadı. Duru bir ara onlara bakmaya girdi ve sarılıp yattıklarını gördü. Bir resim daha çekti ve ses çıkarmadan odadan çıktı.
İlk gözünü açan Duman oldu. Üzerindeki kolları hissedince kolların sahibine baktı. Aselle birbirlerine sarılmış bir şekilde uyuyorlardı. Asel'in kafası Duman'ın göğsündeydi. Duman ufak bir sırıtışla Asel'i izlemeye başladı. 1 saatin sonunda Asel kıpırdanmaya balayınca Duman hemen gözlerini yumdu.
Asel uyandığında nerde olduğuna baktı ilk. Duman'ın göğsüne ne zaman yattığını merak ediyordu açıkçası ama umursamadı. Çenesini göğsüne dayararak Duman'a bakmaya başlamıştı. Duman'ın yüzünü tekrar ve tekrar ezberlercesine baktı.
"Biraz daha bakmaya devam edicek misin? Hayır bir şikayetim yok. Sadece merak ettim." dedi Duman tek gözünü açarak. Asel utancından hemen Duman'ın göğsüne yüzünü gömdü.
"Sen ne zamandır uyanıksın?" dedi Asel boğuk bir sesle. Duman ufak bir kahkaha attı. Asel'in çenesinden tutarak gözlerine bakmasını sağladı.
"Sen utandın mı?" dedi muzip bir sırıtışla. Asel daha fazla kızarmaya başlamıştı.
"H-hayır ya ne utancam ben." dedi kekeleyerek Asel.
"Hı-hım. Kesin utanmadın." dedi gülerek Duman ve yüzünü yavaşça Asel'e yaklaştırdı. O sırada odaya giren kişi ortamın bütün büyüsünü bozdu.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
De Todoİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...